رونمایی از المان میدان کودک در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا المان میدان کودک واقع در محله دیانتی در منطقه ۳ رشت با حضور فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت ، سمیه رستگار شهردار منطقه ۳ ، مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت رونمایی شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا المان میدان کودک واقع در محله دیانتی در منطقه ۳ رشت با حضور فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت ، سمیه رستگار شهردار منطقه ۳ ، مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت رونمایی شد.

در این مراسم فاطمه شیرزادبا اشاره به حقوق شهروندی کودکان و نوجوانان افزود: ما مسئولان باید توجه  ویژه ای به حقوق شهروندی کودکان و نوجوانان داشته باشیم .

سخنگوی شورای اسلامی رشت تاکید کرد: این جز خواسته ها و مطالبات به حق کودکان است که یک میدان به نام آنها نامگذاری شود .

شیرزاد با اشاره به تلاش های مسئولان شهری در حوزه های اقتصادی، حمل و نقل، ترافیکی و عمرانی تصریح کرد: توجه به نیازها و حمایت از مطالبات کودکان یکی از برنامه های شورای چهارم است.

وی با اشاره به اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته است اظهار داشت: در همین راستا پارکهایی مختص کودکان در شهررشت افتتاح شد.

وی هدف مسئولان را جامع عمل پوشاندن به خواسته ها و مطالبات آینده سازان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: ازهمه کودکان و نوجوانان دعوت می کنم که همراه والدین و بزرگترها در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و در به رخ کشیدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران به دنیا سهیم باشند.

سمیه رستگار شهردار منطقه ۳ نیز در این مراسم با بیان اینکه شهر رشت دوران گذار و پوست اندازی خود را با عنوان بازآفرینی طی می کند اظهار داشت: این بازآفرینی از دل محلات برخوردار خارج شده و طبق بودجه شورا در تمام مناطق چه برخوردار و چه کم برخوردار با نگاه توسعه گرانه پیش می رود.

وی با بیان اینکه محله دیانتی از محلات قدیمی شهر رشت است تصریح کرد: پس از بازگشایی چهارمین سرای محله در منطقه ۳ با عنوان سرای محله دیانتی، با پی گیری های خانم شیرزاد برای اولین بار میدانی در شهر رشت به نام کودک نامگذاری شد.

وی ارائه خدمات در شان مردم را مهم ترین هدف شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری و نیز عمران شهری در برنامه های شهرداری گنجانده شده است.

در پایان این مراسم المان میدان کودک ر ونمایی شد.

Share