روایت نماینده رشت از بیست و نه سال عاشقی

انگار همین دیروز و دیشب بود !! مجددا شمردم، دیدم بیست و نه سال گذشت ! نه می توانم بگویم خیلی زود گذشت ! نه می توانم بگویم خیلی دیر گذشت ! ولی گذشت !

به گزارش گروه رصد فضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد دوران جانبازی اش یادداشت کوتاهی در اینستاگرام منتشر کرد.

‍این جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی این دلنوشته را با عنوان «بیست و نه سال عاشقی دوران گذشت» منتشر کرده که متن آن بدین شرح است:

خدایا خودت قبول کن ! آیا اینکه می‌گویند زمان زود می گذرد! درست است ؟ یا به تناسب افراد و موضوع فرق می کند ؟ شب بیست ام بهمن ١٣۶۶ در شلمچه و حدود ساعت یازده شب ، انگار همین دیروز و دیشب بود !! مجددا شمردم، دیدم بیست و نه سال گذشت ! نه می توانم بگویم خیلی زود گذشت ! نه می توانم بگویم خیلی دیر گذشت ! ولی گذشت ! تلخ یا شیرین ! مهم آن بود و هست علیرغم همه بعضاً بی مهری ها و کم لطفی ها و ناجوانمردی ها ، هرگز از راهی که رفتم پشیمان نشدم خیلی سعی کردند! اما نتوانستند ما را پشیمان کنند! و افتخار می کنم به لطف خدادادی و این مدال ایثارگری و جانبازی ، ولی دغدغه داریم ! عهدی با دوستان شهیدمان بستیم و متعهد به عمل به آن هستیم . راه انقلاب مطابق توصیه ها و وصایای امام راحل (ره) و تحت لوای رهبری داعیانه مقام معظم رهبری تا تحقق کلیه شعارها و وعده های داده شده به ملت می بایست ادامه یابد. به جهت بعضی از سوء مدیریت ها بعضا دچار عقب افتادگی های گسترده ای شده ایم افراط و تفریط بلای جانمان شده است ! شعارزدگی اساس کار روزانه امان شده ! و از همه بدتر تزویر و دروغ و ریا خوراک بعضی از نابخردان جیره خوار شده است . کسب مال دنیا اولویت اول بعضی از خواص شده. و در بعضی موارد مردم دیگر اولی و ولی نعمت نیستند ! در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیست و نهمین سالروز عاشقی ( سالروز مجروحیت ) عهدی مجدد با آرمانهای انقلاب و امام و شهدا خواهیم بست که ما شاگردان مکتب امام (ره) ادامه دهنده واقعی راه شهدا و امام شهدا باشیم ( ان شاالله )

Share