دیارمیرزا گزارش می‌دهد

روایتی از آتش سوزی شب گذشته در تالش| شوک پلاسکو هنوز هم تاثیرگذار است+تصاویر

ماموران آتش نشانی تالش، شب گذشته لحظات پر استرسی را پشت سر گذاشتند. آتش سوزی یک مغازه و شنیده شدن صدای چند انفجار موجب شد تا ۲۵ آتش نشان به همراه ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی راهی این محل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ماموران آتش نشانی تالش، شب گذشته لحظات پر استرسی را پشت سر گذاشتند. آتش سوزی یک مغازه و شنیده شدن صدای چند انفجار موجب شد تا ۲۵ آتش نشان به همراه ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی راهی این محل شوند. در حالی که شوک ناشی از حادثه پلاسکو برای این شغل سایه افکنده است آنها سوار بر ماشینها راهی محل حادثه شدند.

آتش گرفتن سیلندرهای گاز مایع خانگی انبار شده در مجاورت ایستگاه CNG شهر تالش در خیابان سردار جنگل و محل قدیم پنج شنبه بازار که در نزدیکی پل آب نما (سی و سه پل) قرار دارد موجب شکسته شدن شیشه های مغازه های اطراف و چند منزل مسکونی شد. چند دستگاه خودرو پارک شده یک آژانس کرایه ای هم در این حادثه آسیب دید. خاموش کردن این سیلندرها و بیرون کشیدن آنها قسمتی از کار خطرناک آتش نشانان حاضر در صحنه بود.

چند مصدوم این حادثه هم توسط مامورین اورژانس مداوا شدند. سید جلال سیدمحمدی معاون سیاسی فرماندار و چنگیز شکوری بخشدار مرکزی هم در جریان این حادثه خود را به محل رساندند که نشان می داد آتش سوزی پلاسکو چه تاثیری بر مردم و مسوولان گذاشته است.

طبق معمول گروه های تلگرام زودتر از خبرگزاریها شروع به نشر خبر کردند و منتظر یک حادثه بزرگ بودند. حضور تعدادی از افراد موبایل به دست که همیشه در حال فیلمبرداری هستند قابل توجه بود.

هنوز میزان خسارات وارد شده اعلام نشده است.

Share