امام جمعه آستارا

رفع حصر امکان‌پذیر نیست | مردم با سران فتنه قهر هستند

امام جمعه آستارا با انتقاد از سخنان برخی نمایندگان مجلس در حمایت از سران فتنه گفت: برخی نمایندگان مجلس با طرح آشتی ملی در تلاش هستند خود را از ماجرای فتنه تبرئه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه آستارا اظهار کرد: گناه سم مهلکی بوده و انسان‌های وارسته نظیر ائمه اطهار و امامان معصوم(ع) به گناه فکر نمی‌کنند.

وی به قیام مردم آذربایجان و تبریز به خاطر چهلمین روز شهادت مردم قم اشاره کرد و افزود: قیام مردم تبریز در چهلمین روز شهادت مردم قم در ۲۹ بهمن زمینه‌ قیام عموم مردم در دیگر شهرهای کشور را فراهم کرد و مردم تبریز در این روز با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس با حمایت از سران فتنه به رأی مردم خیانت می‌کنند، خاطرنشان کرد: طرح آشتی ملی که از سوی برخی از نمایندگان و مسؤولان دولت مطرح شده به درد افرادی می‌خورد که در تلاش هستند تا با اجرای این طرح خود را از ماجرای فتنه تبرئه کنند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی آگاه، بیدار و نسبت به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی حساس هستند، اضافه کرد: مردم با سران فتنه که برخی از افراد جامعه را به کشتن داده‌اند و موجب ایجاد بی‌نظمی در کشور شده‌اند و با آبروی نظام بازی کرده‌اند، قهر هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به ماجرای فتنه و سران فتنه حساس هستند، گفت: عده‌ای می‌خواهند سران فتنه را از حصر خانگی خارج کنند اما رفع حصر سران فتنه امکان‌پذیر نیست زیرا سران فتنه راهی برای بازگشت ندارند و توبه سران فتنه به‌تنهایی قابل‌پذیرش نیست.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با سران فتنه قهر هستند و سران فتنه در بین ملت ایران جایی ندارند، متذکر شد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن ضمن حمایت جانانه از آرمان‌های امام راحل و انقلاب بیزاری خود را از سران فتنه اعلام کردند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه مردم نسبت به انقلاب وفادار هستند، یادآور شد: آمار و ارقام درست کشور در دست مقام معظم رهبری بوده و مردم با وجود گرانی‌، افزایش تورم‌ و رکود از عملکرد بعضی از مسؤولان دولت گله‌مند هستند.

وی درباره نزول رحمت الهی برف در گیلان و آستارا، متذکر شد: به مردم توصیه می‌شود آرامش خود را حفظ کرده و در تسهیل ترددها و بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهرستان با اعضای ستاد مدیریت بحران همکاری داشته باشند.

Share