جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان

رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ “مهرداد مهرگان” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به بارش برف در روزهای پیش رو، اظهار داشت: با توجه به شرایط راه‌ها، رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه هشدارهای لازم به کلیه‌ سازمان‌های امدادی و عملیاتی داده شده، تصریح کرد: پلیس از اولین ساعات برف حضوری جدی در کنار شهروندان خواهد داشت.
وی رانندگی با سرعت مطمئه و رعایت احتیاط‌های لازم را در این ایام ضروری عنوان کرد و اضافه کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی در چنین شرایطی، سلامت خود و سرنشینان را تضمین کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، پلیس بنا به وظایف ذاتی خود از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در محورهای برف گیر و یخ زده جلوگیری می کند.
سرهنگ مهرگان اطمینان از سلامت فنی خودرو، کنترل سیستم های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن، مخزن شیشه شور و نیز پربودن باک بنزین را ضروری دانست و اظهار داشت: شهروندان برای اطلاع از وضعیت جاده های کشور با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵- ۱۲۰ تماس گرفته و یا به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

Share