علی باقری در اجتماع جوانان مومن انقلابی گیلان

دعوای ما با دولت بر سر حاکمیت دین در جامعه است | غیرانقلابی‎ها در قلب هسته‌ای بتن ریختند

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین‌الملل شورای عالی امنیت ملی گفت: جوانان ایرانی توانستند قلب هسته‌ای کشور را به تپش درآورند اما آنها که انقلابی نبودند در آن بتن ریختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی باقری عصر امروز در اجتماع بزرگ جوانان مومن انقلابی گیلان با عنوان من انقلابی ام در سالن شهدای ناجا رشت با تبریک دهه فجر اظهار کرد: در انقلاب اسلامی باید نام و یاد امام(ره) را گرامی بداریم، هویت، عظمت و افتخار کشور به وجود امام(ره) بوده و گذشتگان ما این توفیق را نداشتند هم‌عصر با امام(ره) باشند.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین‌الملل شورای امنیت عالی با بیان اینکه امام(ره) دارای ویژگی‌های بسیاری بود، تصریح کرد: امام راحل این امر را مطرح کردند که دین می‌تواند جامعه را اداره کند.

باقری به مسیر امام(ره) در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از ابتدای حرکت امام(ره) برخی با این حرکت موافق نبودند و بعضی جسارت امام(ره) را نداشتند اما امام راحل فرمود شاه باید برود و در جاهای مختلف اعلام کردند دولت موقت اقدام انقلابی انجام نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه دعوای ما با دولت راجع به تعداد کم و زیاد سانتریفیوژ نیست بلکه بر سر حاکمیت دین در جامعه است، افزود: پیشرفت‌های ایران در عرصه موشکی غیر قابل انکار بوده و موضوع موشکی از مسایل جدی دیگران است.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین‌الملل شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه دم مسیحایی امام(ره) موجب پیشرفت‌ها در کشور شده است، گفت: اگر حاکمیت، پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی را در موارد دیگر منتقل کند موجب ارتقای جامعه می‌شود.

وی ورود دین به جامعه موجب ارتقای اجتماع می‌شود، ادامه داد: شهدا برای خدا و ائمه(ع) جانفشانی کردند و نتیجه آن حفظ تمامیت ارضی ایران شده و حکومت اجازه نمی‌دهد حتی یک متر از خاک کشور جدا شود و باید ورود دین در حاکمیت را پشتیبانی کنیم.

باقری با تصریح بر اینکه مدافعان حرم به خاطر اهل بیت(ع) جانفشانی کردند و نتیجه آن ایجاد امنیت در کشور است، گفت: باید به انقلابی بودن افتخار کنیم و اکنون ایران اسلامی عزیز شده و محال است آمریکا با آنها که خواب آمریکا را می‌بینند بخواهد تعامل کند.

وی با اشاره به اینکه هدف در شلمچه تنها دفاع از کشور نبود بلکه بالاتر بود، گفت: حفظ کشور تحقق پیدا کرده و جوانان توانستند قلب هسته‌ای ایران را به تپش آورند اما آنها که انقلابی نبودند در آن بتن ریختند.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین‌الملل شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امام راحل فرمود اگر انقلابی‌گری در جامعه کمرنگ شود کشور آسیب می‌بیند، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای تنها ارزش دینی نیست بلکه نظام دینی و پایبند به ارزش‌های انقلابی پای رفاه جامعه ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال گرفتن انگیزه از جوانان ایرانی بوده و با مذاکرات هسته‌ای این امر را دنبال کرده و انقلابی بودن در شناخت و عقلانیت در تصمیم و جسارت در اقدام است و اگر انقلابی باشیم می‌توانیم از موانع عبور کنیم و مذاکره هیچ مشکلی را نمی‌تواند برطرف کند.

باقری با اشاره به اینکه اگر با روحیه انقلابی وارد شویم مانند گذشته می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم، یادآور شد: معجزه انقلاب و امام(ره) این است که در تنگناها توانست موقعیت‌ها را خلق کند و نباید به دشمن اعتماد کنیم و باید روی پای خود بایستیم و اگر این امر اتفاق بیفتد دشمن به دنبال ما می‌آید.

Share