شهردار منطقه یک رشت خبر داد:

در طول دوران بحران برف هیچ مسیری در منطقه یک مسدود نخواهد ماند

شهردار منطقه یک گفت: تمامی مسیرهای منتهی به بیمارستان ها، پمپ های بنزین و گاز، نانوایی ها و سایر دستگاه های خدمات رسان در محدوده منطقه یک در طول دوران بحران برف به هچ عنوان مسدود نخواهند ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد پورناصرانی ضمن اعلام آمادگی کامل تمام‌خودرو ها و نیرو های خدمات رسان اظهار کرد: همه شرکت های رفت و روب و پیمانکاران فضای سبز در در این بحران حضوری مستمر دارند.

وی در راستای مدیریت هرچه بهتر بحران و خدمات رسانی بهتر، از شهروندان خواست تا از تردد غیرضروری در معابر شهری با خودروهای شخصی و یا پارک خودروها درخیابان خودداری کنند.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه ماشین آلات مورد نیازطبق برنامه ریزی های انجام شده، آماده خدمت رسانی هستند و در هرلحظه که نیاز به امداد رسانی به خودروهای خدمت رسان در هر مکانی باشد، خودروهای شهرداری دراسرع وقت به وظیفه خود عمل می کنند.

پورناصرانی با اشاره به آمادگی سامانه مردمی ۱۳۷ خاطر نشان کرد: هر مشکلی که از جانب مردم از طریق این سامانه نیز به اطلاع مسئولان شهری برسد، بلافاصله با ماشین آلات مضاعفی که به صورت ذخیره در اختیار شهرداری قرار داده شده است نسبت به رفع مشکل اقدام می شود.

شهردار منطقه یک تعداد نیروی انسانی را نسبت به تعداد درختان در سطح شهرمحدود دانست و مشارکت شهروندان را در برف تکانی درختان خواستار شد و تاکید کرد: کمک شهروندان در این مهم موجب می شود که قطعی برق و اقدامات خطرآفرین به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: تمامی مسیرهای منتهی به بیمارستان ها، پمپ های بنزین و گاز، نانوایی ها و سایر دستگاه های خدمات رسان در محدوده منطقه یک، به هیچ عنوان مسدود نخواهند ماند.

Share