وزیر دفاع در مراسم کلنگ زنی پروژه احداث کارخانه تولید انواع کمک فنر

در صنعت باید نوآوری داسته باشیم | در رقابت باید یا حریف را بیرون کنیم یا خود بیرون برویم

دهقان گفت: باید نوآوری داسته باشیم زیرا اگر نوآوری را از مجموعه صنعتی بگیریم آن مجموعه به کارخانه ای تبدیل میشود که فقط تولید میکند و دوام زیادی نخواهد داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم کلنگ زنی پروژه احداث کارخانه تولید انواع کمک فنر با ظرفیت تولید سالیانه ۴ میلیون عدد، با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی با پیش بینی اشتغال ۵۰۰ نفر در مساحتی به ۲۴ هزار مترمربع با حضور وزیر دفاع برگزار شد.

وزیر دفاع در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن اظهار کرد: نسل جوان امروز تربیت شده نسل انقلابی است و انتظار میرود که روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند.

سردار دهقان متذکر شد: با دنیای پیچیده ای روبرو هستیم امروز علوم مختلف باید جمع شوند تا یک فناوری را به وجود بیاورند. در توسعه صنعتی نیازمند این هستیم تا در فضای رقابتی کاری کنیم که رقابت منجر به کیفیت و کاهش هزینه میشود.

وی افزود: باید نوآوری داسته باشیم زیرا اگر نوآوری را از مجموعه صنعتی بگیریم آن مجموعه به کارخانه ای تبدیل میشود که فقط تولید میکند و دوام زیادی نخواهد داشت.

وزیر دفاع متذکر شد: نوآوری، رقابت و خلاقیت عناصری است که سبب پیشرفت در صنعت میشود.

وی در ادامه گفت: بازارها اشباع است یا باید در رقابت حریف را بیرون کنیم یا خود بیرون برویم. باید با صنایع روز آشنا و رقابت پذیر باشیم و بر روی صادرات متمرکز شویم و محصولی را تولید کنیم که همه فاکتورهای یک متقاضی را داشته باشد و در کنار این باید استاندارد را رعایت کنیم.

دهقان با بیان اینکه رفع یک نیاز یک اصل است متذکر شد: باید کاری کنیم که صادر کننده شویم و اقتصاد مقاومتی یعنی به اتکا ظرفیت های داخلی.

وزیر دفاع متذکر شد: اگر قادر باشیم که نیازهای خود را و بیرون را نیز تامین کنیم اشتغال بالا میرود و رفاه اجتماعی به وجود می آید و دولت باید کاری کند که مردم خود تولید کنند و خود مصرف کنند تا اقتدار ملی را روز به روز افزون نمایند.

 

Share