در دومین گردهمایی بزرگ شرکت ارتباطات سیار

درخشش مخابرات گیلان در همایش سالانه مناطق مخابراتی کشور+فیلم

مخابرات گیلان در شاخص های توسعه فنی ارتباطات سیار، خدمات مشترکین تلفن همراه و نیز عملکرد حوزه مالی در وصول مطالبات موفق به اخذ رتبه نخست در میان سی استان کشور گردید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دومین گردهمایی بزرگ شرکت ارتباطات سیار با حضور مدیران ارشد این شرکت،معاونین، مدیران و کارمندان مناطق مخابراتی سراسر کشور در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. در این مراسم، مخابرات منطقه گیلان با درخشش قابل توجه موفق به کسب رتبه های برتر در شاخص های مختلف فنی، مالی و تجاری گردید.
مخابرات گیلان در شاخص های توسعه فنی ارتباطات سیار، خدمات مشترکین تلفن همراه و نیز عملکرد حوزه مالی در وصول مطالبات موفق به اخذ رتبه نخست در میان سی استان کشور گردید و در نهایت با عنایت به ارزیابی مجموع شاخص های مورد نظر کارشناسان، مخابرات گیلان رتبه برترین استان را در کشور در حوزه ارتباطات سیار به خود اختصاص داد.
در پایان این همایش، رضا خضردوست در رتبه بندی کلی استانها به عنوان مدیر برتر منطقه ای در سالهای ۹۴ تا ۹۵، بهزاد کاظمی روشن ضمیر در حوزه توسعه سیار، حمیدرضا مولایی در حوزه عملکرد وصولی مالی و احمد رجایی در بخش مشترکین سیار موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند.

گفتنی است اخیراً رضا خضردوست به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش خدمات ارتباطات مخابرات ایران منصوب شد.

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کسب این عناوین برتر را به مخابرات منطقه گیلان تبریک عرض می نماید.

 

 

Share