دام طلایی دختران ماساژور برای مرد جواهرفروش

دو دختر ماساژور که با تهیه فیلم سیاه از جواهرفروش سرشناس، قصد داشتند از او صد سکه طلا اخاذی کنند، در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جام جم، چندی پیش مرد جواهرفروشی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از افرادی به اتهام سرقت اموالش و تهدید به اخاذی سیاه شکایت کرد.

مرد میانسال به قاضی علی وسیله ایرد موسی گفت: من جواهر و ساعت‌فروشم. چندی پیش به طور اتفاقی با دختر جوانی آشنا شدم. او خود را ماساژور معرفی کرد و قرار شد همراه یکی از همکارانش برای ماساژ به خانه من بیاید. چند روز قبل آنها به خانه آمدند. چند دقیقه بعد هم دو پسر مسلح وارد خانه شدند. آنها با تهدید اسلحه از من فیلم سیاه تهیه کردند. بعد هم دست و پایم را بسته و با سرقت فرش و لوازم خانه به ارزش ۳۰میلیون تومان فرار کردند.

وی ادامه داد: متهمان بعد از این سرقت مدعی شدند اگر صد سکه طلا به آنها ندهم، فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، دستگیری چهار متهم فراری دردستور کار ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

جست‌وجوها دراین باره ادامه داشت تا این‌که یکی از دختران سارق روز چهارشنبه هفته گذشته در مخفیگاهش در یکی از محله‌های تهران شناسایی و بازداشت شد.

دختر ۲۲ ساله با انتقال به پلیس آگاهی به افسر تحقیق گفت: چند ماه قبل، از شهرستان برای یافتن کار به تهران آمدم، اما کار درستی پیدا نکردم. پس از مدتی با دختری آشنا شدم. او هم مثل من مدتی بود برای کار کردن به تهران آمده بود و دوست پسری هم داشت که می‌خواستند با هم ازدواج کنند.

وی افزود: در این مدت من هم با پسری که در رشته مهندسی درس می‌خواند و ترم آخر دانشگاهش بود، دوست شدم. یک روز به طور اتفاقی با شاکی آشنا شدم، حتی یک بار هم به خانه‌اش رفتم که متوجه شدم وضع مالی خوبی دارد. همانجا فکر یکشبه پولدار شدن به ذهنم خطور کرد. موضوع را با پسر مورد علاقه‌ام در میان گذاشتم که او مخالفت کرد. او را تحقیر کردم که تو ترسو هستی و نمی‌توانی دست به سرقت بزنی. او برای این‌که به من نشان دهد جرات دارد، با من همراه شد، اما ما دو نفری نمی‌توانستیم نقشه این سرقت را اجرایی کنیم. سراغ دوستم و پسر مورد علاقه او رفتم و از آنها خواستم با ما همراه شوند تا پول خوبی نصیبشان شده و مقدمات ازدواجشان فراهم شود. آنها نیز با این وعده با ما همراه شدند. طبق نقشه من و دوستم به بهانه ماساژ به خانه مرد جواهرفروش رفتیم. ساعاتی از حضورمان نگذشته بود که از غفلت شاکی استفاده کردم و در خانه را باز گذاشتم تا همدستانم وارد شوند. وی ادامه داد: دو پسر جوان درحالی که چهره‌شان را پوشانده و سلاح به دست داشتند، وارد آپارتمان شدند و بعد نقشه را اجرا کردیم. از طلافروش فیلم سیاه گرفته و تهدید کردیم برای منتشر نشدن فیلم باید صد سکه طلا پرداخت کنی. فرش و برخی لوازم باارزش را هم از خانه سرقت کردیم.

با اعتراف دختر سارق، سه همدستش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دو روز پیش هرکدام از آنها در عملیات جداگانه پلیسی بازداشت شدند. متهمان با انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بازجویی شده و به جرم خود اعتراف کردند.

متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند. با توجه به این‌که احتمال می‌رود این افراد مرتکب جرایم مشابه دیگری شده باشند، تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

Share