آرش شعاع شرق

حق خود می دانم شما را به دادگاه صالحه دعوت کنم

در پی انتشار اظهارات غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی آرش شعاع شرق جوابیه یر را برای دیارمیرزا ارسال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتشار اظهارات غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی آرش شعاع شرق جوابیه زیر را برای دیارمیرزا ارسال کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی
سلام
اظهارات سراسر توهین و تهمت تان نسبت به خود در صفحه اینستاگرام تان،توسط یکی از دوستان عزوصول شد.حقیقتاً با خواندن این مطالب دقایقی را جز تاسف خوردن کاری نکردم.اما در خصوص اظهارات تان لازم می دانم تا جهت تنویر افکار عمومی چند نکته را به عرض برسانم.
در اظهارات تان گفتید؛ پیرو اقدامات ضد اخلاقی و ضد بشری دو تن از افرادی که به شما توهین کردند! (منظورتان اینجانب و مصطفی  براری است!)  و اقداماتی نظیر تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب،ایراد تهمت، افترا و ورود به حریم خصوصی تان! خودمان را با مظلوم نمایی به جامعه خبرنگاری وصل کردیم!
در این خصوص ابتدا شما را به سال ۱۳۹۲ ارجاع می دهم! و شخص جنابعالی که در مراسمی با لوح تقدیر و هدیه از اینجانب به عنوان خبرنگار تجلیل
کردید!! چگونه است سه سال پیش وقتی خبرهای جنابعالی را (که آرشیو کامل آن نیز موجود است) در رسانه های مختلف استانی و کشوری منتشر می کردیم، انسان خوبی بودیم! خبرنگار زحمت کش بودیم! اما اکنون که به شما نقد کردیم، از دایره خبرنگاری و حتی انسانیت و بشریت خارج گردیدم؟ چون به شما انتقاد کردیم؟ آیا هرکسی به رفتار جنابعالی نقد کند، از دایره انسانیت خارج است؟ و جزء بشر نیست؟
نکته دیگر که در این بخش از اظهارات تان مطرح است، این که؛ کجا اینجانب به مسائل خانوادگی تان ورود کردیم؟ پیشتر طی گفتگویی با خبرگزاری تابناک
از جنابعالی خواستم ظرف مدت ۴۸ ساعت اسناد مورد ادعایی که می گویید به خانواده تان توهین کرده ایم را رسانه ای و یا نسخه ای را در اختیار اینجانب قرار دهید که این کار را نکردید و شرعاً، قانوناً، عرفاً و اخلاقاً حق قانونی خود می دانم و این کار را نیز خواهم کرد تا شما را به دادگاه صالحه دعوت کنم تا در آنجا تهمت ها، افترا و دروغ هایی که به بنده نسبت داده اید را اثبات کنید.
مضاف بر تمام اینها؛ کجا در کیفرخواست صادره برای اینجانب جز یک مورد خبر( که آن هم به نقل از سایت دیگری نقل شده بود) به جرمی متهم شدم؟ در
کجای پرونده اتهاماتی همچون؛ تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب، ایراد تهمت، افترا و ورود به حریم خصوصی تان متوجه من شد؟
در بخشی دیگر از توهین و دروغ نامه تان نوشتید؛ ما هیچ مدرکی بعنوان خبرنگار به دادگاه ارائه ندادیم! شما که دو نفر دونفر وکیل برای محکومیت ما گرفتید! هیچ گاه فرصت کردید یکبار به دادگاه بیائید و پرونده را بخوانید؟! اگر خیر، پس چگونه مدعی هستید که ما مدارک ارائه ندادیم! اگر بله، پس چطور نماینده بی دقتی هستید که مدارک ارائه شده به دادگاه را در پرونده ندیدید؟!
در قسمتی دیگر از اظهارات کذب و سراسر دروغ تان گفتید؛ ما بعد از محکومیتمان از طریق رسانه های خارجی اقدام به سم پاشی علیه قوه قضائیه کردیم! اولاً این حرف شما مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب است و خود می تواند پیگرد قانونی داشته باشد، دوماً؛ چه کسی زمانی که خبر محکومیت ما رسانه ای شد، در خبرگزاری خانه ملت برای زیر سئوال بردن قوه قضائیه و تبرئه کردن شما یادداشتی منتشر کرد و نوشت: ” محکومیت شعاع شرق و براری به شلاق بخاطر شکایت دادستان بود! و ابتدا دادستان شکایت کرد و بعد جنابعالی!” که البته ساعاتی بعد این یادداشت از صفحه اصلی حذف گردید!
پیش از خاتمه؛ به عرض می رساند اگر فکر می کنید؛ که از این طریق می توانید عوام را فریب دهید! و مظلوم نمایی کنید، سخت در اشتباه اید، چرا که اولا؛ هیچگاه از تهمت هایی که به بنده زده اید، کوتاه نخواهم آمد و چنانچه اسناد مورد ادعایی که در مصاحبه های تان گفتید مبنی بر ۷۰۰ مورد توهین به خانواده تان!!! را منتشر و یا نسخه ای از آن را در اختیارم قرار ندهید، از طریق دادگاه این موضوع را پیگیری خواهم کرد. دوماً؛ اگر فکر کرده اید که با این نوع و شیوه رضایت که در نهایتِ توهین، تهمت ، افترا و نسبت های خلاف واقع به اینجانب و همکار دیگرم می توانید خود را حق و ما را باطل، خود را جوانمرد و مارا ناجوانمرد جلوه دهید، سخت در اشتباه اید و تا انتها پیگیر حقوق خود و آبروی خبرنگاری و کاری ام خواهم شد.
و اما در خاتمه؛ مطمئن باشد؛ اگر فکر کرده اید که با این کارها به اقوام نزدیک و بستگان تان که به اتهامات مختلفی نظیر تهدید، توهین، نشر اکاذیب و فحاشی به مادرم در دادگاه علیه آنها شکایت کرده ام و برایشان کیفرخواست و حکم محکومیت صادر شده، رضایت خواهم داد، سخت اشتباه کرده اید.
چرا که من هیچگاه به خانواده و مادر شما توهینی نکردم و اما از جانب شخص شما، اقوام و بستگان تان به من و خانواده و مادرم توهین گردید که اگر از تمام حقوق شخص خود بگذرم، از توهین های زشتی که از بیان آن شرم دارم و که اقوام تان به مادرم کردند و در دادگاه محکوم شدند، نخواهم گذشت.
همچنین باز استدعای عاجزانه و منّت می کنم که فقط ۷۰ مورد یا فقط ۷ مورد از ۷۰۰ مورد توهینی که مدعی هستید به خانواده تان کرده ایم را منتشر و یا در اختیار من قرار دهید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد. البته در آینده ای نزدیک چنانچه مجبور شوم، اسناد و مدارک توهین منسوبین جنابعالی، ماجرای پیامک بی شرمانه و تهدید و… را بی پرده منتشر خواهم کرد.
والسلام علیکم  _آرش شعاع شرق

Share