حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استان گیلان

مردم استان از مسیرهای تعیین شده با شعارهای خود و با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در یک نظم و شکوه خاصی در حال حرکت به میعادگاه ها هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی مردم ولایتمدار و مؤمن استان گیلان آغاز شد تا بار دیگر، با حرکت بصیرت بخش خویش، کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان گیلان آغاز شد
گزارش خبرنگاران حاکی از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای استان است.
مردم ولایتمدار استان گیلان اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله ، بنیانگذار این روز روح الله روح الله ، نهضت ما همیشه پاینده است، یکصدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) رساتر از همیشه فریاد زده و تبعیت خویش از مقام معظم رهبری را اعلام می کنند.
اکنون مردم استان از مسیرهای تعیین شده با شعارهای خود و با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در یک نظم و شکوه خاصی در حال حرکت به میعادگاه ها هستند.
حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران همچون سال های گذشته به شکوه این مراسم افزوده است.

Share