اقدام عجیب شهرداری یکی از شهرهای غرب گیلان در روز ۲۲ بهمن

در این حرکت مذبوحانه ماشین آلات یکی از شهرداری های غرب گیلان راهی ساحل شدند تا در زمانی که کسی فکرش را نمی کند اقدام به برداشت ماسه بادی از ساحل نمایند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهمن ماه بهار انقلاب اسلامی در زمستان است و همه چیز تدارک دیده می شود تا در روز ۲۲ بهمن ماه نگاه ها متوجه خیابانها و مشتهای گره کرده شود. در این میان که نگاه ها به سویی معطوف می شود در سویی دیگر لودر و کامیونها به راه می افتند تا در روز جشن انقلاب و پیروزی خون بر شمشیر دست به یک حرکت شنیع بزنند.

در این حرکت مذبوحانه ماشین آلات یکی از شهرداری های غرب گیلان راهی ساحل شدند تا در زمانی که کسی فکرش را نمی کند اقدام به برداشت ماسه بادی از ساحل نمایند.

مصرف اینگونه از ماسه بیشتر در صنعت ساختمان و البته باغهای کیوی است و شنیده می شود که فروشندگان ماسه تمام تلاش خود را صرف می کنند تا به جمله معروف رضایت مشتری هدف ماست را جامه عمل بپوشند و خریداران را حتی در روز ۲۲ بهمن تکریم کنند.

تصویر ارسالی یکی از کاربران خود گویای این تلاش است. تلاشی که فاصله گرفتن از آرمانهای انقلاب و اصل ۵۰ قانون اساسی را به خوبی نشان می دهد.

Share