عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت

جشنواره فجر اقدامی خلاقانه در راستای مردمی کردن جشن انقلاب است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجررشت اقدامی خلاقانه و در راستای مردمی کردن جشن بزرگ انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین واثق کارگرنیا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهارکرد: مردم با ولایت پذیری انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت تصریح کرد: برگزاری این جشنواره موجب شده تا تمامی اقشار فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و… بیش از گذشته در ایام الله دهه مبارک‌ فجر و در اجرای برنامه‌ها حضور داشته باشند.

کارگرنیا ادامه داد: حضور مردم در برنامه‌های دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر شامل اجرای موسیقی، نمایش خیابانی، محافل انس باقرآن و…موجب ایجاد نشاط و شادمانی بیشتر در این روزهای میمون و مبارک شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در برگزاری جشنواره فجر یادآورشد: بنده اعتقاد دارم باید از هنرمندان مختلفی که در قالب اجرای موسیقی، نمایش، نمایشگاه‌های خوشنویسی، نقاشی و…در برپایی این جشنواره همراهی نموده‌اند تقدیر بعمل آید تا برای سالهای آتی با روحیه‌ای مضاعف در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی خواستار برگزاری چنین جشنواره‌هایی در طول سال شد و تصریح کرد: این موضوع فقط مختص به ایام الله دهه مبارک فجر نباشد و در طول سال برای اعیاد و… نیز چنین برنامه‌هایی طراحی و اجراشود.

Share