شهردار رشت مطرح کرد:

تیزبینی مسئولان و شهروندان بارش برف را به یک جاذبه گردشگری برای رشت مبدل می‌سازد

شهردار رشت با بیان اینکه یکی از استراتژی های جذب گردشگر در شهر رشت رویداد محوری است گفت: تعریف برنامه های جذب گردشگر در شهر رشت براساس برگزاری جشنواره ها و نیز بهره مندی از فرصت شهر خلاق رشت در حوزه یونسکو نیز از دیگر مواردی است که باید به آنها توجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت بارش برف در شهر رشت را یک فرصت مناسب برای ایجاد جاذبه های گردشکری در شهر دانست و تصریح کرد: باید برای بهره مندی از این فرصتهای الهی برنامه های عملیاتی تعریف شود تا در هر زمان و هر شرایط جوی گردشگر از ورود به رشت لذت ببرد.

شهردار رشت با بیان اینکه یکی از  استراتژی های جذب  گردشگر در شهر رشت رویداد محوری است گفت: تعریف برنامه های جذب گردشگر در شهر رشت براساس برگزاری جشنواره ها و نیز بهره مندی از فرصت شهر خلاق رشت در حوزه یونسکو نیز از دیگر مواردی است که باید به آنها توجه شود.

دکترثابت قدم استفاده از تمامی ظرفیتها برای جذب گردشگر براساس برنامه های تعریف شده را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهرهایی مرکزی کشور که دارای جاذبه های تاریخی هستند امروز با بحران کمبود آب مواجه هستند این دقت و تیزبینی شهروندان و مسئولان رشت را نشان می دهد که باید از هر فرصتی به بهترین شکل ممکن برای جذب گردشگر استفاده کنند.

وی بارش برف در شهر رشت را یک فرصت مناسب برای ایجاد جاذبه های گردشکری در شهر دانست و تصریح کرد: باید برای بهره مندی از این فرصتهای الهی برنامه های عملیاتی تعریف شود تا در هر زمان و هر شرایط جوی گردشگر از ورود به رشت لذت ببرد.

 ثابت قدم با اشاره به برگزاری دهمین گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری کشور در استان گیلان  و شهر رشت از یکم الی سه سه اسفند خبر داد و گفت: حضور ۷۰۰۰ گردشگر در این شرایط که چهره رشت سپید پوش است و شادی و نشاط در شهروندان به چشم می خورد می تواند در زمینه تداوم فرآیند جذب گردشگر مفید باشد.

گفتنی است ساخت آثار برفی در پیاده راه فرهنگی تاریخی توسط هنرمندان به همت سازمان فرهنگی با مشارکت سازمان زیبا سازی و شهرداری منطقه دو عصر امروز شنبه ۳۰ بهمن برگزار می شود.

Share