تکذیب توقف یک برنامه تلویزیونی با شکایت و درخواست وزارت بهداشت

مشاور وزیر بهداشت برخی اخبار مبنی بر توقف تولید برنامه تلویزیونی «ثریا» به درخواست و شکایت وزارت بهداشت را رد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، دکتر عباس زارع‌نژاد گفت؛ همه مدیران و شخص وزیر بهداشت بر پاسخگویی تاکید و از طرح پرسش‌های چالشی استقبال می‌کنند اما نقد و چالش با تخریب و انتشار اخبار کذب متفاوت است و متاسفانه ثریا حداقل در دو برنامه‌ای که در حوزه سلامت پخش کرد، با ادعاهای غیرواقعی و انتشار اسناد جعلی به دنبال تخریب و سیاه‌نمایی بود.

وی افزود: با اینکه وزارت بهداشت هیچ درخواست و شکایتی درباره توقف برنامه ثریا نداشته است، اما طبیعی بود که مسئولان رسانه ملی نسبت به چنین برنامه ای بی‌تفاوت نباشند.

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت تاکید کرد: اگر این برنامه در بقیه موضوعات هم چنین مشی و روشی داشت قطعا قابل دفاع نیست و مدیران و مخاطبین فهیم رسانه ملی از چنین برنامه هایی استقبال نمی کنند.

زارع‌نژاد بار دیگر تاکید کرد که علی‌رغم سیاه‌نمایی و تهمت‌هایی که دست‌اندرکاران برنامه ثریا علیه نظام سلامت داشتند، وزارت بهداشت هیچ درخواست و پیشنهادی مبنی بر تعطیلی این برنامه نداشت، هرچند این حق برای وزارت بهداشت محفوظ بود که از این برنامه به دلیل نشر اکاذیب و انتشار اسناد جعلی به مراجع قضایی شکایت کند.

Share