با حضور مدیران شهرداری و عضو شورا

تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد

علیرضا قانع مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، تودیع و علیرضا حسنی به عنوان مدیرعامل سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با حضور مختار جباری مشاور عالی شهردار رشت، سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت، مریم گل احضار معاون برنامه ریزی شهرداری رشت و صدیقه ستاره شناس مدیر منابع انسانی شهرداری رشت و معاونان و کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد.

در این مراسم علیرضا قانع مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، تودیع و علیرضا حسنی به عنوان مدیرعامل سازمان معرفی شد.

علیرضا حسنی چهره ای فرهنگی است

مختار جباری مشاور عالی شهردار رشت در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت:کار فرهنگی امر ظریف است و مخاطرات خاص خود را دارد.

وی افزود: کار کردن در حوزه فرهنگ بسیار سخت است و قانع از مدیران ولایی است که به خوبی کار کرد و تعامل خوبی با همه دست اندرکاران امور فرهنگی داشت و همه هنرمندان و فرهیختگان به نیکی از ایشان یاد می کنند.

جباری گفت: علیرضا حسنی نیز چهره ای فرهنگی است و تجربیات ایشان در امور فرهنگی بسیار است و با مسائل فرهنگی آشنایی دارند و ایشان می توانند مسیر سازمان را به خوبی ادامه دهند.

وی تصریح کرد: وظیفه خود می دانم به همه کسانی که در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت حضور دارند خسته نباشید عرض کنم برای علیرضا حسنی در مسیر جدید آرزوی موفقیت دارم.

شعار ما حمایت بیشتر و خدمت بی منت به شهروندان است

علیرضا حسنی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نیز اظهار داشت: تقارن شروع فعالیتم در سازمان با ایام الله دهه فجر را به فال نیک می گیرم و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا سازمانی پویا داشته باشیم و روسفید از این انتخاب بیرون آیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت افزود: جا دارد از زحمات تک تک عزیزانی که از بدو تشکیل این سازمان تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر کنم چرا که مباحث فرهنگی نقش مهمی در کیفیت زندگی شهروندان دارد.

وی توجه به سرای محلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای حل مشکلات فرهنگی نیاز به پایگاه های اطلاعاتی داریم و بهترین پایگاه ها سرای محلات هستند و شعار ما حمایت بیشتر و خدمت بی منت به شهروندان است.

علیرضا حسنی بی حاشیه است و سابقه مدیریت طولانی دارد

سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: جدا از امور مشورتی که قانع برای کمیسیون ها و صحن شورا ارائه می داد من نسبت به دیگر اعضا ی شورای اسلامی رشت از وجود قانع بیشتر بهره بردم.

وی قانع را یک نیروی ارزشی و ولایی دانست و افزود: بسیاری از اتفاقات خوب فرهنگی که در شهر رقم خورد حمایتهای علیرضا قانع را با خود به همراه داشت.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی شجاعت می خواهد افزود: وقتی اظهار نظرهای افراد فرهنگی را مطالعه کردم بسیاری از قانع رضایت داشتند و باید بگویم که مدیر جدید سازمان نیز از توانمندی های بسیاری برخوردار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: علیرضا حسنی از بی حاشیه ترین افراد در مجموعه شهرداری است و سابقه مدیریتهای طولانی دارد و برای ایشان آروزی موفقیت دارم.

وی گفت: مردم امروز تنها از ما کار می خواهند و فضای امروز باید فضای کار و تعامل باشد و در کنار هم کارها را پیش ببریم.

موسوی روزان توجه به مساجد در محلات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نمازخانه های شهرداری رشت در تمام سازمانها و معاونتها باید پررنگ باشد و به مدیران و روسای سازمانها میگویم که باید به نماز اول وقت توجه شود.

مریم گل احضار نیز در این مراسم با تشکر از زحمات علیرضا قانع افزود: ما قدر دان زحمات علیرضا قانع هستیم و به علیرضا حسنی نیز تبریک ویژه ای عرض می کنم.

وی گفت: ساختار سازمانی شهرداری دچار تغییراتی شده است ؛ اساسنامه و ساختار سازمان ابلاغ شده است و شروع کار علیرضا حسنی مصادف می شود با این تغییرات و امیدوارم جناب حسنی موفق باشند و انتظارات شهرداری و وزارت کشور را تامین کنند.

صدیقه ستاره شناس نیز در ادامه با تشکر از زحمات علیرضا قانع برای علیرضا حسنی آرزوی موفقیت در مسیر پیش رو کرد.

وظیفه داریم همراهی کنیم

علیرضا قانع نیز در این جلسه با تبریک ایام الله فجر اظهار داشت: علیرضا حسنی ۱۴ سال در حوزه روابط عمومی شهرداری کار کردند و این واحد درسالهای گذشته بیشتر امور فرهنگی شهرداری را به دوش می کشید و ایشان در شکل گیری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نقش داشته اند.

وی گفت: ما به عنوان یک سرباز مسئولیت داریم و تا زمانی که این وظیفه بر دوش ما است کار می کنیم و از زمانی که این مسئولیت برداشته شد وظیفه داریم در راستای کمک به آیندگان همراهی کنیم.

قانع تاکید کرد: از فرهیختگان و هنرمندان و ورزشکاران تشکر ویژه دارم و من خود را مدیون آنها می دانم و بازخوردها و پیام هایی که ارسال می شود نشان می دهد که در موفقیت نسبی را توانسته ام کسب کنم.

Share