پیمانکار بومی شهرداری رشت:

تمام مصالح را از داخل استان تهیه می‌کنیم

مدیرعامل شرکت «گیل بام پی» با رد شایعه‌ای درباره تهیه مصالح از خارج از استان، از درج اخبار کذب به نقل از او ابراز گلایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رشت رویایی، در پی درج سخنانی به نقل از اشرفی، مدیرعامل شرکت «گیل بام پی» در یکی از کانال‌های تلگرامی درباره اجبار شهرداری بر استفاده از مصالح خارج از استان با تکذیب این شایعه گفت که تمام مصالح مورد نیاز در پروژه‌هایش را از داخل استان تهیه کرده و می‌کند.

آقای اشرفی گفت: من در حال حاضر سه قرارداد با شهرداری رشت دارم که یکی از آن‌ها مربوط به جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان امام علی (ع) است که تقریبا به پایان رسیده و فقط آسفالت خیابان فرجام باقی مانده که پس از توقف بارندگی آن بخش نیز به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت «گیل بام پی» گفت: تمام لوله‌های استفاده در این پروژه را شهرداری رشت از کارخانه کانال و لوله‌سازی واقع در چند کیلومتری رشت خریداری کرده و در اختیار این شرکت قرار داده و آسفالت پروژه را هم سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت تامین کرده است. بنابراین تمام مصالح مورد نیاز این پروژه از داخل استان تهیه شده است.

اشرفی افزود: دو قرارداد دیگر ما با شهرداری رشت مربوط به تعمیر، نگهداری و بهسازی معابر شهری مناطق یک و چهار است که در منطقه یک ۷۲ درصد و در منطقه چهار، ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این قراردادها بیشتر شامل ترمیم، رنگ‌آمیزی، آسفالت و بالا آوردن منهولات و رنگ آمیزی و نگهداری پل‌ها و پیاده‌روهاست.

مدیرعامل شرکت «گیل بام پی» تاکید کرد: ما صرفا برای تعمیر برخی معابر، خرید کفپوش داریم که آن را هم از شرکت شعاع شرق در داخل استان تهیه کرده‌ایم و می‌کنیم.

این پیمانکار بومی از انتشار چنین اخباری ابراز گله‌مندی کرد و ضمن رد هرگونه اظهارنظری درباره لزوم خرید مصالح از کارخانه‌های غیربومی گفت: اولا من بیکار نیستم درباره چنین چیزهایی حرف بزنم. این حرف‌ها کار آدم‌های بیکار است. ثانیا آخر چرا باید شهرداری چنین حرفی بزند در حالی که حتی در پروژه‌ای مثل جمع آوری آب‌های سطحی که وظیفه خرید لوله برعهده خود شهرداری است، از کارخانه گیلانی خرید می‌کند؟

گفتنی است اخیراً عده‌ای در یک کانال تلگرامی مدعی شده بودند که شهرداری به پیمانکار گفته اگر از این کارخانه‌ی غیربومی خرید نکند کارش را تایید نمی‌کند.

Share