دیارمیرزا گزارش می‌دهد

تساوی تیم های شمالی و جنوبی در جهنم عضدی رشت

دیدار دو تیم بالای جدولی سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته بیست و سوم لیگ دسته اول آزادگان کشور، دیدار دو تیم بالای جدولی سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار شد.

سیدمحمدحسینی، هادی تأمینی، میثم تهی دست، محمد رستمی، میثم فردوسی، حسین کعبی، میلاد قربان زاده، محمد نزهتی، مصطفی حق شناس، حافظ یعقوبی و امیر تیزرو در این بازی برای سپیدرود از ابتدا به میدان رفتند.

بازی با توجه به برودت هوا و وجود برف در سکوی تماشاگران با حضور پرشور هواداران سپیدرود رشت همراه بود.بلیط این مسابقه توسط هیئت فوتبال استان گیلان رایگان اعلام شد.

سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت که این روزها مدیریت شهرداری رشت در بارش برف مورد انتقاد قرار گرفته است در جایگاه ویژه حضور دارد.

گفتنی است با وجود برف سنگین در رشت زمین استادیوم عضدی این شهر به کمک هواداران با تعصب این تیم برفروبی شد.

در نیمه اول دو تیم بیشتر قصد محک زدن یکدیگر داشتند و موقعیت های نصف و نیمه ای را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که مهمترین آنها دو شوت میلاد قربان زاده از محوطه جریمه بود که هردو از کنار دروازه پارس جنوبی عبور کرد.

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت نیز در جایگاه ویژه حضور یافت.

در دقایق پایانی نیمه اول این میلاد قربان زاده بود که در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما شوت او توسط دروازه بان پارس جنوبی به بیرون فرستاده شد.

پس از پایان نیمه اول محمد غلامی، دروازه بان پارس جنوبی جم قصد اختلال در کار ناظر بازی و تحریک تماشاگران را داشت که با واکنش هادی تأمینی، بازیکن سپیدرود مواجه شد.

از نکات جالب و خنده دار این بازی برف بازی تماشاگران سپیدرود در سکوی هواداران بود.

در ابتدای نیمه دوم پارس جنوبی جم صاحب موقعیت خطرناکی شد که ضربه مهاجم این تیم از کنار دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

محمد رضا مهدوی به جای میثم فردوسی به میدان آمد.

مهدوی پس از حضور خود با ارسال زیبا خود از نقطه کرنر سپیدرود را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر نزهتی به شکلی خطرناک از بالای دروازه حریف عبور کرد.

سهیل حق شناس با اشتباه مجتبی لطفی، مدافع پارس جنوبی جم صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما نتوانست از این توپ بهره کافی را ببرد.

حامد حاجتی به جای سهیل حق شناس کاپیتان اول سپیدرود وارد میدان شد.

دقایقی بعد نیز محمد دادرسی به جای قربان زاده وراد زمین شد تا سومین تعویض سپیدرود رقم بخورد.

مهاجم پارس جنوبی جم با اشتباه هادی تأمینی صاحب موقعیت خطرناکی در محوطه جریمه شد که شوت وی با فاصله زیاد از کنار دروازه سپیدرود عبور کرد.

در دقیقه ۸۲ بازی پویا نزهتی در محوطه جریمه سرنگون شد که مشکوک به پنالتی بود اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این موضوع با اعتراض بازیکنان، کادرفنی و هواداران سپیدرود روبرو شد.

در دقیقه ۸۸ بازی بازیکن پارس جنوبی جم تعویض شد اما تاخیر در بیرون رفت او با اعتراض بازیکنان سپیدرود مواجه شد که داور بازی کارت زرد دوم را به تأمینی داد و وی را اخراج کرد.

پس آن داور به علت پرتاب برف توسط تماشاگران بازی را متوقف کرد و قصد اتمام بازی را داشت که با پا در میانی بازیکنان این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه نود بازی بار دیگر صحنه ی مشکوکی در محوطه جریمه اتفاق افتاد اما داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت و حامد حاجتی، بازیکن سپیدرود را با کارت زرد جریمه کرد.
در پایان بازی با همان نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

گفتنی است اعتراض کادر فنی و بازیکن و هوادارن سپیدرود به داوری بسیار زیاد بود.

Share