سخنگوی پلیس راه

تردد در محور رشت – قزوین محدوده کوهین به کندی صورت می گیرد

سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: مسیر رشت – قزوین محدوده کوهین، باز است اما تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سرگرد کریم فقیری روز سه شنبه بیان کرد: به علت بارش برف روز گذشته و کولاک دیشب در محور کوهین محدوده جاده قزوین – رشت، تردد خودروها با دشواری و کندی صورت می گیرد اما راه ، باز است.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده خودروهای عبوری از این محور از زنجیرچرخ ادامه داد: در سایر محورهای کوهستانی استان از جمله اسالم، خلخال و سیاهکل نیز تردد خودروها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان، آمد و شد در دیگر محورهای استان را ممکن و بدون هیچ مشکلی ذکر کرد.
سرگرد فقیری خاطرنشان کرد: توصیه اکید ما به هم وطنانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند، این است که در صورت عدم ضرورت، سفر را به زمان دیگری موکول کنند و در غیر این صورت، حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند.
وی شماره تلفن ۱۴۱ را به عنوان پل ارتباطی شهروندان برای آگاهی از وضعیت راه ها و جاده ها اعلام کرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان (سه شنبه) نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی خفیف، اواخر وقت در بعضی نقاط وزش باد جنوبی، ارتفاعات و دامنه ها و در برخی نقاط جلگه بارش برف و مخلوط برف و باران پراکنده پیش بینی شده است.

Share