به دلیل بارش برف و یخبندان ؛

تردد در محورهای گیلان بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان تردد در محورهای استان بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست؛ از اینرو، از تردد خودروهایی که زنجیرچرخ نداشته باشند، جلوگیری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ حسین محمدپور عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر؛ در یک باند آزادراه قزوین- رشت نبستن زنجیرچرخ و سرخوردگی خودروها و توقف آنها در برف ترافیک سنگینی ایجاد کرده و بسته شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون نیروهای مربوطه در حال تلاش بی وقفه برای باز کردن مسیر هستند که انتظار می رود تا ساعتی دیگر این مشکل برطرف شود.
وی از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در محورهای استان بپرهیزند ؛ و در صورت تردد در جاده های استان برای امشب و فردا صبح ( جمعه) حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند؛ چراکه یخبندان شدیدی را صبح جمعه ( فردا) شاهد خواهیم بود.
سرهنگ محمد پور همچنین از رانندگان خواست تا با همراه داشتن تجهیزات زمستانی و ایمنی و توجه به توصیه های پلیس و راهداران و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه ترددی ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
ورود خودرهای سنگین بدون زنجیرچرخ به محدوده استان گیلان طی صبح امروز ( پنجشنبه) موجب بسته شدن آزادراه قزوین – رشت شد که با تلاش نیروهای مربوطه باز گشایی و دوباره با تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ بدلیل ترافیک سنگین دوباره بسته شد.
هواشناسی گیلان آسمان امروز (پنجشنبه) استان را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرده است.

Share