عاطفی خبرداد

تردد خودروهای سنگین و برف روب منطقه دو شهرداری رشت +تصاویر

تردد خودروهای سنگین و برف روب منطقه دو شهرداری رشت در سطح منطقه همزمان با بارش برف آغاز شده و نمک پاشی و شن پاشی در سطح منطقه جهت جلوگیری از نشستن سنگینی برف آغاز شده و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی عاطفی اظهار داشت: شهرداری منطقه دو رشت همگام با سایر مناطق و سازمان های خدمات رسان شهرداری با آمادگی لجستیکی و نیروی انسانی کامل جهت ارایه خدمات به شهروندان رشت آماده است.

شهردار منطقه دو رشت ابراز کرد: بازگشایی مسیرهای أصلی و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی و امدادی از اولویت های اقدامات برنامه ریزی شده می باشد.

وی افزود: تردد خودروهای سنگین و برف روب منطقه دو شهرداری رشت در سطح منطقه همزمان با بارش برف آغاز شده و نمک پاشی و شن پاشی در سطح منطقه جهت جلوگیری از نشستن سنگینی برف آغاز شده و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

عاطفی در پایان گفت: این نوید را به شهروندان فهیم رشت خواهیم داد که تمام تلاش خود را معطوف آن نماییم که آن چیزی که قطعاً پس از بارش برف در یاد مردم بماند، شیرینی ها و زیبایی های برف باشد و تمام تلاش خود را می کنیم که کمترین مشکلی برای ساکنین منطقه در حین بارش و پس از آن به وجود نیاید و واژه بحران را انشاءالله تبدیل به نعمت الهی نماییم.

Share