مدیر کل بهزیستی استان گیلان خبر داد:

۱۶۴ واحد مسکونی در دهه مبارک فجر به مددجویان تحویل داده می شود

مدیر کل بهزیستی گیلان از واگذاری۱۶۴ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر نود و پنج میلیاردو یکصدو بیست میلیون ریال در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رضا پارسی با بیان خبر اهدا ۱۶۴ واحد مسکونی در دهه مبارک فجر به مددجویان، افزود: از این مبلغ شانزده میلیارد و پانصد میلیون ریال از سوی اعتبارات بهزیستی برای مددجویان و معلولین پرداخت شده و مابقی سهم مددجویان و معلولین می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: از تعداد ۱۶۴ واحد مسکونی در استان، ۵۴ واحد مسکونی در شهرستان تالش به بهره برداری می‌رسد که ۴۸ واحد مسکونی از پروژه ۱۹۲ واحد مسکن مهر تالش می‌باشد و ۶ واحد بصورت خودمالکی که با کمک بهزیستی و سهم آورده مددجو واگذار می‌شود.

محمد رضا پارسی تصریح کرد: ۲۷ واحد مسکونی در شهرستان رشت به بهربرداری می‌رسد که ۲۰ واحد از مسکن مهر و ۷ واحد بصورت خودمالکی می‌باشد.

وی افزود: گلباران مزار شهداء توسط کودکان مهد، تجدید میثاق کارکنان بهزیستی با آرمانهای شهداء، افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی، مراکز مشاوره، افتتاح اورژانس اجتماعی در شهرستان آستارا، پایگاه اجتماعی در حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های اداره کل بهزیستی گیلان در ایام دهه فجر می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی در ادامه افزود، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی برای کارکنان از اقدامات دیگر اداره کل بهزیستی گیلان است.

Share