وزارت خزانه داری آمریکا بیانیه داد:

تحریم جدید آمریکا علیه ۱۲ شرکت و ۱۳ فرد مرتبط با ایران

وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای از افزوده شدن نام ۱۲ شرکت و ۱۳ فرد به فهرست تحریم های آمریکا علیه ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای از افزوده شدن ۱۲ شرکت و ۱۳ فرد به فهرست تحریم های آمریکا علیه ایران خبر داد. برخی از شرکت های تحریم شده در امارات، لبنان و چین مستقر هستند.

بر اساس بیانیه دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری امریکا چهار شرکت مستقر در لبنان به اتهام ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریمی آمریکا قرار گرفته اند.

برخی شرکت های تحریم شده عبارتند از شرکت احداث و تجارت ماهر، شرکت تجارت و مهندسی میراژ، شرکت میراژ برای خدمات مدیریت پسماند و زیست محیطی، شرکت دارویی ریم در لبنان، شرکت تجاری کوسالینگ، شرکت واردات صادرات قرن جدید نینگبو در چین، شرکت پیرل رویال در امارات.

رئیس دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری امریکا با این ادعا که تحریم های جدید وضع شده نقض برنامه جامع اقدام مشترک نیست تاکید کرد دولت آمریکا آماده است تحریم های جدیدی علیه ایران به بهانه فعالیت های موشکی این کشور وضع کند.

جان اسمیت افزود: ما به طور فعالانه همه ابزارهای موجود از جمله تحریم های مالی را برای پاسخ دادن به این رفتار ایران به کار می گیریم.

Share