همزمان با جشن میلاد حضرت زینب (س) صورت می‌گیرد

تجلیل از همسران جانباز دفاع مقدس در رشت

همسران جانباز ۷۵ درصد دوران دفاع مقدس رشت همزمان با جشن میلاد حضرت زینب (س) به همت هیأت روضات‌الحسین (ع) این شهر تجلیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسؤول هیأت مذهبی روضات‌الحسین (ع) رشت اظهار کرد: در سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز بزرگداشت مقام پرستار هیأت مذکور جشن باشکوهی به این مناسبت تدارک دیده است.

رضا ثقتی افزود: در جشن مذکور از مقام پرستاران به‌ویژه همسران جانباز ۷۵ درصد دوران دفاع مقدس که نقش بارز و مهمی در همراهی و پرستاری از این اسوه‌های ایثار و مقاومت داشتند، تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن میلاد حضرت زینب (س) در شب میلاد آن حضرت با یاد مدافعان حرم و گرامی‌داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه جاری مراسم مذکور در سالن بزرگ مخابرات گیلان واقع در چهارراه گلسار رشت برگزار می‌شود.

مسؤول هیأت مذهبی روضات‌الحسین (ع) رشت، سخنران مراسم مذکور را حجت‌الاسلام هادی شکری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی گیلان عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مولودی خوانی و شعرخوانی، اجرای نمایش طنز و قدردانی از اسامی حضرت زینب از دیگر بخش‌های برنامه است.

ثقتی در پایان متذکر شد: جشن میلاد حضرت زینب (س) با مشارکت و حمایت شرکت مخابرات گیلان و شهرداری منطقه یک شهر رشت برگزار می‌شود.

Share