رییس راهداری تالش؛

بیشترین توان راهداری تالش در محور اسالم – خلخال بکار گرفته شده است|تکذیب وقوع تصادف زنجیره‌ای!

رییس راهداری تالش از آغاز عملیات بازگشایی راه‌های ییلاقی – عشایری تالش در ۳ بخش مرکزی، کرگانرود و اسالم خبر داد که از صبح دیروز آغاز شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامحسین بخت شاهی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تالش، در حاشیه بازدید میدانی بخشدار از راه‌های روستایی بخش مرکزی و بازگشایی آن به خبرنگار دیارمیرزا گفت: حفظ محورهای ارتباطی اصلی از اولویت‌های کاری این اداره است و بیشترین توان راهداری تالش در محور اسالم – خلخال بکار گرفته شده است تا این مسیر برای تردد بین استانی باز باشد. وی از لغزنده بودن مسیرهای اصلی خبر داد و از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئن حرکت کنند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان تالش از صبح دیروز خبر داد و خاطرنشان کرد: مسیر تالش – آق اولر پیش از این بازگشایی شده بود و مسیرهای مسدود شده باقیمانده ییلاقی – عشایری بخش مرکزی شامل ییلاق ریک و تعدادی از روستاهای مسیر تالش – آق اولر، با مشارکت ۲ دستگاه از ماشین آلات بخش خصوصی و اداره راهداری بازگشایی شد.

رییس راهداری تالش از آغاز عملیات بازگشایی راه‌های ییلاقی – عشایری تالش در ۳ بخش مرکزی، کرگانرود و اسالم خبر داد که از صبح دیروز آغاز شده است.

این مقام دولتی گفت: تالش بیش از ۱ هزار کلیومتر راه روستایی دارد که ۴۷۰ کیلومتر آن در بخش مرکزی واقع شده است که ۷۰ کیلمتر از مسیرهای مسدود در دست بازگشایی است.

بخت شاهی از ادامه عملیات در مسیر ییلاق خطبه سرا بخش کرگانرود خبر داد.

وی با تکذیب وقوع تصادف زنجیره‌ای در محدوده شهرستان تالش با اشاره به کار همکاران خود در مسیر اسالم به پره -سر رضوانشهر طی شب گذشته گفت: ماموران راهداری با شن ریزی و نمک پاشی در مسیر از یخ زدگی سطح جاده جلوگیری کردند.

وی افزود: کارکنان این اداره با ۱۶ دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی شامل لودر، بولدوزر، گریدر، کامیون برف روب، یونیماک برفروب و نمک پاش در تمام ساعات شبانه روز آماده مقابله با وضعیت غیرمترقبه هستند.

Share