لاهوتی در گفتگو با دیارمیرزا

به جای انتقاد از مسئولین به آنها کمک کنیم | لنگرود آماده مقابله با بارش برف است

لاهوتی بر همراهی و همدلی مردم و مسئولین در هنگام وقوع بحران تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس به عنوان کسانی که وظیفه نظرات دارند به جای انتقاد از مسئولینی که در صحنه هستند باید به آنها کمک کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا ضمن اعلام امادگی کامل شهرستان لنگرود برای مقابله با برف پیش رو اظهار کرد: در برق قبلی همه یکجانبه از دولت انتقاد کردند در حالیکه هنگام بحران همه می بایست به یکدیگر کمک کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه متذکر شد: اگر شخص نماینده در دوران وقوع بحران صرفا انتقاد کند و با سایر دستگاه ها کمک و همراهی نکند کاری پیش نمی رود.

لاهوتی بر لزوم همراهی و صبوری مردم نیز تاکید کرد و گفت: هم اکنون نعمت برق و گاز در همه خانه ها وجود دارد و از مردم نیز انتظار می رود آمادگی لازم را در هنگام وقوع بحران داشته باشند و صبوری به خرج دهند تا مشکلات حل شود.

وی در ادامه اظهارات خود بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز نیز تاکید کرد و افزود: برای استفاده از این نعمت لزوم صرفه جویی در مصرف گاز در هنگام سرما بیشتر احساس می شود.

نماینده مردم شهرستان لنگرود با بیان اینکه این شهرستان هم اکنون برای مقابله با بارش برف از آمادگی کاملی برخوردار است یادآور شد: از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده است.

لاهوتی در پایان بار دیگری بر همراهی و همدلی مردم و مسئولین در هنگام وقوع بحران تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس به عنوان کسانی که وظیفه نظرات دارند به جای انتقاد از مسئولینی که در صحنه هستند باید به آنها کمک کنند.

Share