صادق محصولی در مسجد بالامحله فومن

بعضی‌ها خدا را دوپهلو عبادت می‌کنند | اگر عدالت نباشد پایه و اساس جامعه فرو می‌ریزد

وزیر سابق کشور با بیان اینکه باید به نکاتی که شهدا گفته‌اند توجه وافر داشته باشیم، بیان کرد: بعضی‌ها خدا را دوپهلو عبادت می‌کنند و عده‌ای نیز در فتنه ۸۸ رفوزه و جزو بدترین شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، صادق محصولی امشب در یادواره شهدای سردار مسعود قربانی در مسجد بالامحله فومن با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: اگر روزی در جبهه جنگ سخت بودیم امروز در جبهه جنگ نرم هستیم که نه دشمن وجود دارد و نه موج دارد و دشمن زیرکانه عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید تکلیف را بدانیم و تابع ولی فقیه باشیم، تصریح کرد: توصیه‌ بیشترین وصیت‌نامه‌های شهدا این است که تابع محض ولایت باشیم زیرا عمل به دستور خدا در گرو تبعیت از ولایت فقیه است و هر جا به خدا و ولایت توسل کردیم پیروز شدیم.

وزیر سابق کشور با بیان اینکه باید به نکاتی که شهدا گفته‌اند توجه وافر داشته باشیم، بیان کرد: بعضی‌ها خدا را دوپهلو عبادت می‌کنند و عده‌ای نیز در فتنه ۸۸ رفوزه و جزو بدترین شدند.

وی ایران را در دانش هسته‌ای جزو کشورهای مهم دانست و گفت: مشکل ما این است که به خوبی عمل نکردیم و اگر به توصیه رهبری عمل کنیم دشمن هرگز توان مقابله پیدا نمی‌کند.

محصولی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اکنون در دنیا نشانه‌های انقلاب دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: «ما می‌توانیم» شعار شهدا است و ما یعنی با توکل بر خدا می‌توانیم همه چیز داشته باشیم نه «ما» بشری.

وی اضافه کرد: تنها مشکلی که داریم این است که به تکلیف عمل نمی‌شود و اگر به تکلیف عمل کنیم تمام مسایل در حوزه‌های مختلف برطرف می‌شود و باید تعهدات خود را بالا ببریم.

وزیر سابق کشور با اشاره به اینکه هیچ ثروتی مانند عقل نیست، گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج داده شود و این نکته بسیار مهم است.

وی برقراری عدالت در جامعه را با اهمیت خواند و متذکر شد: اگر عدالت نباشد پایه و اساس جامعه فرو می‌ریزد و عدالت مهم‌ترین پایه است و هیچ چیزی مانند عدالت موجب آبادانی شهرها نمی‌شود و شهدا به ما گفته‌اند به دستورات خداوند و ولی فقیه عمل کنید و اگر عمل نکنید آسیب می‌بینید.

محصولی با بیان اینکه تمام موارد به فرمایش‌های ولی فقیه خلاصه می‌شود، یادآور شد: هیچ چیزی مانند ولایت مورد تأکید ائمه(ع) قرار داده نشده و ولایت فقیه همان ولایت انبیا است و باید تابع فرمایش‌های ولایت فقیه باشیم.

Share