محمدی خبرداد

برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ نوعروس و اهدای کمک جهیزیه همزمان با دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از اهدای سند ملکی به افراد بی‌بضاعت و کم بضاعت همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علیرضا محمدی ظهر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: به منظور پاسداشت ایام‌الله دهه فجر کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در استان تشکیل شده است.
وی، دهه فجر انقلاب اسلامی را یادآور شور علیه نظام ستم‌شاهی عنوان کرد و افزود: تبیین نقش انقلاب در محرومیت‌زدایی از اهداف کمیته امداد امام (ره) است.
این مسؤول، با بیان اینکه پس از گذشت ۲۲ روز از انقلاب اسلامی کمیته امداد با فرمان امام (ره) تأسیس شده است، تصریح کرد: ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلفی در کمیته همیاری و تشکیل‌های مردمی گیلان با محوریت مناطق مختلف تدوین شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام (ره) را نخستین برنامه کمیته مذکور خواند و بیان کرد: ۱۲ بهمن‌ماه جاری برنامه مذکور در گستره شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.
محمدی از برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ نوعروس و اهدای کمک جهیزیه به آنها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و گفت: دهه فجر امسال مرکز رفاه کودک و خانواده در لاهیجان افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به افتتاح مرکز گروه همیار زنان سرپرست خانوار در دهه فجر امسال در رودبار، خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال برنامه‌های اهدای سبد کالا به مددجویان و دیدار با خانواده محرومان در مناطق گیلان تدارک دیده شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان به افتتاح و واگذاری ۴۰۵ واحد مسکن مددجویی با زیربنای ۵۰ مترمربع همزمان با دهه فجر امسال در استان اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با دهه فجر تعداد ۱۱۰ زوج زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) در قالب طرح شوق زیارت به حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند.
محمدی با بیان اینکه بازدید از طرح‌های برتر اشتغالزایی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر امسال است، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی جوانان در راستای مبارزه با تروریسم از برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در ایام مذکور است.
وی از توزیع ۲۷۸ عدد بخاری نفتی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) در مناطق محروم گیلان خبر داد و افزود: روز ۲۲ بهمن ایستگاه‌های مشاوره و مرکز خدمات بهداشتی در مسیر راهپیمایی دایر می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، عیادت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: جشن انقلاب در خانه امید بازنشستگان در رشت و رودبار برگزار می‌شود.
محمدی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی برای بازنشستگان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: دیدار با ۲۰۰ نفر از جانبازان دوران انقلاب و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام مذکور است.
وی از اهدای سند ملکی به افراد بی‌بضاعت و کم بضاعت همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال وام کارگشایی به جامعه هدف پرداخت می‌شود.

Share