رییس آتش نشانی تالش در گفتگو با دیارمیرزا از آتش سوزی شب گذشته گفت

برخورد حرفه ای آتش نشان تالش با سیلندرهای مشتعل | یک نفر از ناحیه گردن زخمی شد

فرماندهی آتش نشانی تالش گفت: همکاران ما برخورد حرفه ای با این آتش سوزی داشتند که بجای پاشیدن آب بر روی کپسولهای داغ با تخلیه گاز سیلندرها، از انفجار مابقی این سیلندرها جلوگیری کردند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا خورشیدی رییس آتش نشانی تالش با اشاره به آتش سوزی شب گذشته بازارچه مجاور رودخانه کرگانرود به خبرنگار دیارمیرزا گفت: ساعت ۵:۵۷ عصر و پس از غروب آفتاب زنگ تلفن آتش نشانی به صدا درآمد که حاکی از وقوع آتش سوزی در یک مغازه بود.
وی افزود: ۲۵ آتش نشان با ۵ دستگاه خودرو از دو ایستگاه در صحنه حاضر شدند که تعدادی از آنها در مرخصی به سر می بردند. خورشیدی از تخریب کامل یک واحد تجاری خبر داد که ۱۶۵ سیلندر گاز شامل ۱۴۰ سیلندر ۱۱ کیلویی و ۲۵ سیلندر پیک نیک در آن انبار شده بود و همچنین از وارد آمدن خسارت به ۱۳ واحد تجاری این بازارچه و ۲ منزل مسکونی خبر داد که شیشه های آنها شکسته است.

فرماندهی آتش نشانی تالش در ادامه گفت: همکاران ما برخورد حرفه ای با این آتش سوزی داشتند که بجای پاشیدن آب بر روی کپسولهای داغ با تخلیه گاز سیلندرها، از انفجار مابقی این سیلندرها جلوگیری کردند.

وی در ادامه گفت: این سیلندرها پس از خاموش شدن به دلیل صدمات وارد شده قابلیت استفاده نداشتند که با صورتجلسه به انبار منتقل شدند.

خورشیدی از زخمی شدن یک نفر از ناحیه گردن سخن گفت که بوسیله نیروهای امدادی درمان شده و در پایان گفت: گزارش میزان ریالی خسارات وارد شده در چند روز آینده اعلام خواهد شد.

Share