فرماندار املش؛

برجام نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است | بدعهدی آمریکا را به پای برجام ننویسیم

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: برجام نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است. برجام یک پیوستی است در رویکرد دولت. برجام موجب ایمن سازی ایران از تهدیدها و و باعث شد سایه جنگ از رئوس ملت مرتفع گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در نهمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان املش چند پروژه دیگر نیز در شهرستان املش به بهره برداری رسید.

 پروژه آسفالت روستای شیشارستان بطول جمعا ۳۶۰۰ متر مربع که ۲۰۰۰ متر مربع از محل قیررایگان از سوی دفتر امور روستایی استانداری و ۱۶۰۰ متر مربع از سوی خودیاری مردم و درآمدهای دهیاری با حضوریونس محمودی فرماندار املش، بابک خادم آزاد بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین ادارات ونهادها  به بهره بردای رسید.

پارک بازی کودکان در روستای شیشارستان که مبلغ ۱۵ م ت از محل کمک‌های دفتر امور روستایی استانداری و حدود ۱۰ م ت از محل درآمدهای دهیاری روستا جمعا به مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰ تومان به بهره برداری رسید.

سومین خانه هلال احمر در روستای نرکه با حضور مسئولین و فرماندار افتتاح گردید که زمین این ساختمان از سوی خانواده محترم شهید ابوالقاسمی به این نهاد خدمت رسان و امدادی اهداء گردیده بود.

یونس محمودی در ابتدای  افتتاح این پروژه‌ها گفت: دهه مبارکه فـجر بر همه ملت بزرگ ایران مبارکباد. ایشان در ادامه به خدمات دولت خدمتگذار اشاره کردند و افزودند: دهه مبارکه فجر فرصت مغتنمی است که دولتمردان طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به بیان عملکردها و خدماتشان به ملت بپردازند.

محمودی گفت: دولت با تمام قوا در حال خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران است و به تبع آن ما نیز در شهرستان تمام تلاش و مساعی خویش را به کار گرفته تا خدمتی به این مردم نمائیم.

فرماندار شهرستان در ادامه به مسئله برجام هم اشاره‌ای کرد و افزود: برجام موجب ارتباطات بیستر ایران با دنیا شد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با عنایت به استجازه حضرت آقا توانست با نیروی عقلانیت و اعتدال سایه جنگ و ایران هراسی را از سر ملت ایران دور کند.

یونس محمودی طی مقایسه‌ای کوتاه و گذرا در قبل و بعد از برجام خاطر نشان کرد: وضعیت انباشت گندم ما در قبل از برجام تنها یک هفته بود مردم عزیز ما بدانند قبل از برجام ما نمی‌توانستیم نفت بفروشیم و اگر هم می فروختیم نمی‌گذاشتند به پولمان دسترسی داشته باشیم.

وی یادآور شد: دولت تدبیر جناب روحانی با برجام به دنیا اثبات کرد دولتی استدلالی است و اهل مذاکره و گفتگو، زیرا اسلام و قرآن ما را دعوت به صلح، مدارا و گفتگو کرده است آنچنان که پیامبر مکرم اسلام با یهودیان و مسیحیان مذاکره و گفتگو کند.

فرماندار املش گفت: درست است که آمریکـا بد عهد است اما بدعهدی آمریکا را به پای برجام ننویسیم. دولت و تیم مقتدر و کلاً دستگاه قدرتمند دیپلماسی ما در این مذاکرات موفق عمل کرد. ما در قبل از برجام فروش بسیار پایینی در نفت داشتیم ما اکنون به لطف برجام حدود ۳ میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم و این کار کمی نیست. چرا برخی این موفقیت‌ها را نمی‌بینند و دائم در حال اعتراض هستند؟

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: برجام نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است. برجام یک پیوستی است در رویکرد دولت. برجام موجب ایمن سازی ایران از تهدیدها و و باعث شد سایه جنگ از رئوس ملت مرتفع گردد.

Share