فرماندار رودسر

برجام نشان داد که ایران اسلامی می خواهد تمام جهان در صلح و آرامش زندگی کنند

جانبازی با اشاره به امضای آمریکا برای اجرای برجام بیان داشت: با اینکه امضای آمریکا بر توافق برجام است اما اکنون بدعهدی‌ معرفی شده است و تمام کشورهای مذاکره کننده سمت ایران آمده اند و اقرار می کنند که آمریکا بدعهدی‌ کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر جانبازی رودسری با تسلیت به مناسبت وقوع حادثه مجتمع تجاری پلاسکو تهران که موجب شهادت جمعی از هموطنان و آتش نشانان فداکار و ایثارگر شد، این واقعه را غمبار و اندوهناک توصیف نمود و گفت: نیروهای آتش نشانی در این حادثه روح ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری را به معنای کامل کلمه به نمایش گذاشتند.

فرماندار رودسر با اشاره به شرایط منطقه که مستعد انواع مختلف حوادث غیرمترقبه طبیعی می باشد ، حوادثی مثل حادثه ساختمان پلاسکوی تهران را یک تلنگر تلقی نمود و مدیران را به پیگیری دقیق شرایط شهرستان و همچنین برگزاری منظم و به موقع جلسات مدیریت بحران و سایر جلسات مرتبط با حوادث به منظور جلوگیری از بروز موارد مشابه در سطح شهرستان دعوت نمود و ابراز امیدواری کرد با مدیریت صحیح و اقدامات پیشگیرانه مناسب دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار در سطح کشور نباشیم.

در ادامه جلسه فرماندار دهه فجر انقلاب اسلامی را که یادآور ایثارگریها و رشادت های مردم غیور و عزتمند ایران اسلامی است را پیشاپیش تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره عزیز فقید حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی که نقشی عمده در به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی داشته است ، از درگاه باریتعالی برای ایشان علو درجات را مسئلت نمود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان رودسر در ادامه با اشاره به شرح وظایف کمیته های ۱۹ گانه ستاد ، از مسئولین کمیته ها خواست تا با هماهنگی ستاد ، برنامه ها و مراسم را در سطح شهرها و روستاها به گونه ای برنامه ریزی نمایند که شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

وی عنوان داشت: این انقلاب متعلق به مردم است و انقلاب ما انقلابی مردمی بود  و انشاءا… در تمام صحنه ها و برنامه های این ایام حضور مردم چشمگیر خواهد بود.

جانبازی رودسری این ایام را فرصت مناسبی جهت انجام وظیفه مدیران در انعکاس عملکرد نظام و دولت عنوان نمود و با اشاره به دستاوردهای عظیم دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی، از توافق هسته ای صورت گرفته که با درایت و تلاش دولت تدبیر و امید محقق شد به عنوان یکی از شاخص ترین دستاوردهای دولت یاد نمود و با موفق دانستن تلاش دولتمردان و تیم مذاکره کننده ایران ، بازگو نمودن این موفقیت و سایر تلاش های دولت و نظام برای مردم را در کنار برگزاری برنامه های دهه فجر جزئی از وظایف مدیران و مسئولین دانست.

جانبازی با بیان اینکه دیپلماسی خارجی ایران با موفقیت های بسیار زیادی روبرو بوده است افزود: عمده این موفقیت ها به تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای که منجر به برجام شد برمی گردد و بایستی آنقدر این موفقیت ها مطرح شود تا جامعه به اهمیت برجام و زحماتی که کشیده شده پی ببرند.

فرماندار رودسر اظهار داشت: تمام تلاش بیگانگان و مخالفان ایران ایجاد فضای ایران هراسی در جامعه بین المللی بوده و می خواستند بگویند که ایران اسلامی مناسبتی با دنیا ندارد و آن را منزوی جلوه دهند و تفکرات انقلابی ایران را که نمود خوبی در دنیا دارد در سکون قرار دهند اما جمهوری اسلامی ایران از هیچ کشور و شخصی ترسی ندارد و ایستاد تا این فضای ایران هراسی را در جهان از بین ببرد که یکی از اثرات برجام از بین بردن ایران هراسی بود.

جانبازی اذعان داشت :ایران نشان داد که کشوری صلح طلب است و به فکر تمام مردم دنیاست و می خواهد تمام مردم جهان در صلح و آرامش باشند و با برجام اینگونه خود را معرفی کردیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به اتفاق نظر کشورهای مذاکره کننده در ارتباط با بدعهدی‌ آمریکا گفت : تلاش برای انزوا طلبی ایران دامن گیر آمریکا شده است و حال اوست که انزواطلب و بدعهد شناخته شده است.

جانبازی خطاب به افرادیکه از برجام انتقاد میکنند گفت: چرا آمریکا خودش را از برجام منتفع نمی داند ؟! و برجام را قبول ندارد و معتقد است سرش کلاه رفته و آنچه که از برجام می خواسته بدان نرسیده است و این موارد همگی نشان از پیروزی ایران اسلامی در مذاکرات و منطقی که تیم مذاکره کننده به کار بست تا توانست کشورهای دیگر را بر سر یک میز جمع نماید و آنها را قانع سازد.

وی با اشاره به امضای آمریکا برای اجرای برجام بیان داشت: با اینکه امضای آمریکا بر توافق برجام است اما اکنون بدعهدی‌ معرفی شده است و تمام کشورهای مذاکره کننده سمت ایران آمده اند و اقرار می کنند که آمریکا بدعهدی‌ کرده است.

فرماندار رودسر به روند مذاکرات در قزاقستان اشاره داشت و افزود : این مذاکره بین سه کشور است و در آن حضور آمریکا را منوط به نظر ایران کرده اند که جز قدرت و کسب موفقیت نام دیگری نمی شود گذاشت.

به گفته جانبازی آماده سازی ناوگان هوایی، ریلی و جاده ای از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در برجام است که بصورت جدی و بزرگ در آینده نزدیک ایجاد خواهد کرد.

 وی در ادامه با مقایسه روند رشد اقتصادی و تورم بین دو کشور ایران و ونزوئلا که در قبل از شروع بکار این دولت شرایطی مشابه داشتند، اضافه کرد: در شرایطی که کشور ونزوئلا تورم ۸۰۰ درصدی و رشد اقتصادی منفی ۴۸ را تجربه می کند ارتقاء رشد اقتصادی ایران از ۹. ۶- به ۵ درصد یعنی بیش از ۱۲ درصد رشد و کاهش نرخ تورم به زیر ۹ درصد به بهترین شکل گویای توفیق دولت تدبیر و امید در حوزه های اقتصادی می باشد.

جانبازی گفت: وظیفه ما مسئولین و تمام مدیران است که در کنار برگزاری باشکوه و پر شور برنامه های دهه مبارک فجر با بیان این توفیقات و تنویر اذهان عموم نسبت به تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه تلاش نماییم.

Share