فرماندار شفت؛

برجام تدبیر نظام و نرمشی قهرمانانه بود | بهره برداری ۸۱ پروژه در دهه فجر در شفت

محمدرضا محسنی در نشست با اصحاب رسانه به مناسب دهه فجر که با حضور خبرنگاران در فرمانداری شفت برگزار شد افزود: ایمان به قدرت الهی، رهبری امام و وحدت کلمه سه عامل کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شفت با بیان اینکه در آستانه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم افزود: انقلاب اسلامی فقط تغییر یک حکومت و رژیم نبود بلکه با تعالیم انسانی و اسلامی نگاهی فرامنطقه ای و جهانی داشت.

محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه کودتا و جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و تلاش برای انزوای سیاسی جمهوری اسلامی از مهمترین برنامه‌های دشمنان انقلاب در طول این ۳۷ سال بوده است افزود: مردم با تکیه بر قدرت الهی، وحدت کلمه و رهبری امام و مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه اختلاف نظر در هر جامعه‌ای وجود دارد افزود: تفاوت دیدگاه ها در کشور مبنایی و ریشه‌ای نیست و همه نیروهای انقلاب دغدغه توسعه و پیشرفت کشورمان را دارند.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه تبیین سیاست‌های کلی نظام بر عهده مقام معظم رهبری است افزود: برجام تدبیر نظام و نرمشی قهرمانانه برای اثبات حقانیت مردم  و صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان بود.

وی با بیان اینکه برجام بد عهدی آمریکا را به جهانیان نشان داد افزود: با برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای  و گشایش‌های اقتصادی توطئه دشمنان برای مبادله نفت کشورمان با غذا خنثی شد و امروز تولید نفت ما از ۸۰۰ هزار بشکه به ۳ میلیون بشکه در روز رسیده است.

محسنی با اشاره به اینکه اجرای طرح بیمه سلامت یکی از اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید بود افزود: ۵۷ هزار نفر در شفت زیر پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دولت در خصوص مبارزه با فساد مصمم است اذعان داشت با توجه به گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور از مجموع ۱۰۰ هزار پرونده تشکیل شده در خصوص حقوق‌های نجومی، در کمتر از ۱۰ درصد آن تخلف صورت گرفته است و لذا بایستی در بیان انتقاد،  انصاف و عدالت را رعایت کنیم و  به خاطر اختلاف سلایق سیاسی از دایره اصول اخلاقی  و انصاف خارج نشویم.

فرماندار شفت با بیان اینکه دولت پیشانی نظام و خدمات دولت همان خدمات نظام است تصریح کرد: اختلاف سلیقه و انتقاد سبب رشد کشور می‌شود اما باید توجه کنیم که با نقد و تحلیل‌های ما خوراک بیگانگان فراهم نشود.

وی با بیان اینکه  ۸۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۹۲ میلیون در دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت به بهره برداری خواهد رسید افزود: گازرسانی، آبرسانی، راه روستایی و تقویت شبکه برق از مهترین این پروژه‌ها محسوب می‌شوند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه در ابتدای دولت دکتر روحانی ۳۸ روستای شفت از نعمت گاز برخوردار بودند افزود: با بهره برداری از ۹ پروژه گازرسانی در روستاهای آقا نورسه تن، خرم آباد، قلعه کل، ماشاالله کل، لیفکوخندان، چناررودخان، توسه، مزگده و خرمکش در دهه فجرامسال این میزان به ۹۳ روستا افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت ضعف برق شفت اقدامات خوبی در سال جاری انجام شد افزود: ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۹ میلیون تومان در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شفت در ادامه سخنان خود با بیان اینکه راه یکی از زیرساخت‌های توسعه در روستاها است افزود:  ۷ پروژه راه روستایی  در این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۸۳ میلیون تومان به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

محسنی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان شفت در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های خوبی است افزود: بهره بردای طرح تجهیز اراضی روستای خطیبان و افتتاح  یک مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای جمعاً با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شفت خواهد بود.

وی افزود: آبرسانی به روستای شالده و راه اندازی چاه روستای تکرم که برای تکمیل آنها ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است از دیگر پروژه‌های دهه فجر است.

فرماندار شفت در پایان سخنان خود با بیان اینکه  ۱۵ واحد مسکن مددجویی در شفت در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید افزود: افتتاح جایگاه CNG احمدسرگوراب با ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های این شهرستان است.

 

Share