بخش بزرگی از مشکلات بازار صنایع کوچک و متوسط با برپایی نمایشگاه مرتفع می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : برپایی سومین نمایشگاه توانمندیهای شهرک های صنعتی با هدف توسعه بازار صنایع کوچک و نیز ارائه آخرین دستاوردهای بخش صنفی و صنعتی استان برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: برپایی سومین نمایشگاه توانمندیهای شهرک های صنعتی گیلان با هدف توسعه بازار صنایع کوچک و نیز ارائه آخرین دستاوردهای بخش صنفی و صنعتی استان برپا شد.

 آخرین روز ازسومین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان و نمایشگاه کالاهای صنفی صنعتی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در حاشیه اختتامیه سومین نمایشکاه توانمندی های شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی در بخش بازار و عرضه نامناسب و حتی عدم شناخت کافی مصرف‌کننده از توان و تولیدات داخلی با برپایی نمایشگاه های صنفی و صنعتی می تواند مرتفع گردد.

احمدعلی شهیدی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش موثر و کارسازی در معرفی و ایجاد ارتباط مستقیم بین دو طرف عرضه و تقاضا ایجاد کند.

وی با اشاره به رویکرد اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: برپایی سومین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان با هدف توسعه بازار صنایع کوچک و نیز ارائه آخرین دستاوردهای بخش صنفی و صنعتی استان برپا شد.

وی افزود: از آنجا که مهم ترین مشکل صنایع کوچک کشور کمبود نقدینگی است و این عامل در صورت توسعه بازار و فروش محصولات اثرات مطلوبی دربرخواهد داشت.

شهیدی فرهنگ‌سازی برای تغییر سلیقه مصرف‌کننده داخلی به کالای ایرانی، ترغیب بازرگانان به صادرات کالای ساخت داخل را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است در آیین اختتامیه  سومین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان که با حضور واحدهای مختلف تولیدی و صنفی و بنگاه های اقتصادی گیلان برپا شده بود، با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان، از مدیران شرکتهای حاضر در نمایشگاه با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد.

 

Share