تعلیق اجرای حکم هیات تخلفات استانداری

با حکم دیوان عدالت اداری ریحانی دوباره شهردار املش شد

بابک ریحانی با حکم دیوان عدالت اداری کشور به شهرداری املش بازگشت و دوباره شهردار املش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بیش از ده روز پیش خبر عزل بابک ریحانی شهردار املش رسانه ای شد. موضوعی که اعتراض اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش را نیز در پی داشت(اینجا). پس از آن محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان طی گفتگویی تخلفات متعدد شهردار املش را سبب عزل او عنوان کرد (اینجا).

حالا در جدیدترین اتفاق رسانه های محلی املش خبر داده اند که ریحانی با حکم دیوان عدالت اداری به جایگاه قبلی خود بازگشته و مجددا شهردار املش شده است.

املش ما نوشته است: «بابک ریحانی شهردار املش که هفته گذشته با حکم استاندار گیلان مبنی بر ماده ۱۳ قانون رسیدگی به تخلفات اداری عزل شده بود، پس از دستور دیوان عدالت اداری کشور مبنی بر توقیف حکم اولیه، از امروز پنج شنبه به شهرداری املش بازگشت. ریحانی در اولین اقدام حضور خود پس از بازگشت به شهرداری، با نیروهای امداد و آتش نشانی دیدار و سپس جلسه کمیته بحران (آمادگی در صورت بارش برف) را با مدیران مجموعه شهرداری برگزار کرد.»

بازگشت مجدد به کار ریحانی درحالی صورت گرفته که اعضای شورای شهر املش صبح دوشنبه ۲۵ بهمن ماه، مهدی معقول را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرده بودند.

Share