روز پرکار اورژانس ۱۱۵گیلان

بازی ملوان و سپیدرود با ۱۴مصدوم پایان یافت | کعبی به بیمارستان پورسینا منتقل شد

در این بازی ۱۴تن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات لازم فوریتها ،۱۱تن جهت ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند و ۳تن دیگر در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیمان اسدی گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان به ۱۴مصدوم حاصل از بازی سپیدرود و ملوان بندرانزلی خدمات فوریتهای پزشکی ارایه کرد.

مدیر مرکز اورژانس گیلان اظهار کرد: فوریتهای پزشکی گیلان با استقرار یک دستگاه امبولانس و ۲دستگاه موتورلانس در ورزشگاه عضدی رشت، جهت ارایه خدمات فوریتهای پزشکی در این بازی آماده بود.

اسدی افزود: در این بازی ۱۴تن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات لازم فوریتها ،۱۱تن جهت ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند و سه تن دیگر در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

همچنین حسین کعبی نیز از مصدومان این مسابقه بوده است که به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد.

شایان ذکر است اکثر تیم های اورژانس ۱۱۵ رشت امروز برای انتقال مصدومان این مسابقه فعالیت داشتند.

ورزش سه نوشت: حسین کعبی در ابتدای داربی سپیدرود و ملوان بندرانزلی بعد از برخورد با صادق صادقی مصدوم شد و در اواسط نیمه‌ی دوم به دلیل تورم ناحیه سر از بازی خارج شد و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

علی بهارمست، سرپرست تیم سپیدرود در مورد آخرین وضعیت این بازیکن گفته است: «از سر حسین کعبی که از ناحیه پیشانی دچار تورم شده بود، سی‌تی‌اسکن گرفته‌شده که خوشبختانه نکته‌ی نگران‌کننده‌ای را نشان نداده است.»

گفتنی است قرار است از سر کعبی نیز عکس برداری شود تا اطمینان بیشتری از وضعیت سلامتی او حاصل شود.

Share