استاندار گیلان خبرداد:

ورودی آزادراه قزوین ـ‌ رشت ۱۵ اسفند بازگشایی می‌شود

استاندار گیلان گفت: ورودی آزادراه قزوین ـ‌ رشت تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری بازگشایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمد علی نجفی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه آزادراه رشت در حوزه منجیل اظهار کرد: از سفر گذشته تاکنون ما با همکاری پیمانکاران و کارگران و شرکت‌های بخش‌خصوصی و دولتی و تلاش‌های مستمر آنها توانسته‌ایم پیشرفت‌های خوبی در این راستا داشته باشیم که تا ۱۵اسفند سال جاری تهران به رشت در حوزه منجیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به کمیت و کیفیت کار انجام شده در راستای آسفالت و زیرسازی تونل آزاد راه منجیل اشاره کرد و افزود: در عملیات آسفالت و زیرسازی و قسمت تونل برگشت کمی بیشتر تلاش شود تا در آینده دچار خسارت و بحران‌های ناشی از آن نباشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در راستای احداث راه‌آهن اقدام‌های خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: مسأله راه‌آهن یک اقدام بزرگی بود که سال‌های گذشته انجام می‌گرفت اما در همین راستا بسیاری از پل‌ها، تونل‌ها و… باقی مانده بود که به یاری خدا و حمایت دولت تا پایان دولت تدبیر و امید این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ریل‌گذاری ۹۵ کیلومتری مسیر رشت به قزوین بیان کرد: با آغاز همزمان احداث راه‌آهن در استان گیلان عملیات ریل‌گذاری انجام می‌گیرد که تا کنون حدود ۹۵ کیلومتر مسیر ریل‌گذاری شده به غیر از بعضی از بخش‌های پل‌ها و تونل‌ها مسیر منجیل و لوشان که هنوز تمام نشده تا اقدام به ریل‌گذاری شود در حال انجام است.

استاندار گیلان به همراه جمعی از مسؤلان استانی و شهرستانی و امام جمعه منجیل از رمپ ورودی آزاد راه و تونل آزاد منجیل بازدید و با خانواده شهید ایرج حسین‌زاده دیدار کرد.

Share