تردد خودروهای با زنجیرچرخ امکان پذیر است

بازدید سرزده استاندار گیلان از محور رشت قزوین و مواجهه با نمایندگان+تصاویر

استاندار در گفتگو با نیروهای راهداری، پلیس راه و رانندگان ماشین آلات سنگین بخش خصوصی که در حال بهسازی مسیر بودند، به آن ها خدا قوت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی نجفی در این بازدید سرزده از روند تردد خودروها و خدمات دستگاه های اجرایی در این محور مهم مواصلاتی استان باخبر شد.

به دلیل وجود برف و انجام عملیات برفروبی توسط خودروهای راهداری، تردد ناوگان حمل و نقل باربری، کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی در جاده رشت – قزوین ممنوع است.

با این حال تردد خودروهای سبک در این محور با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

استاندار همچنین در گفتگو با نیروهای راهداری، پلیس راه و رانندگان ماشین آلات سنگین بخش خصوصی که در حال بهسازی مسیر بودند، به آن ها خدا قوت گفت.

وی حضور ماشین آلات بخش خصوصی را از  نقاط قوت مقابله با مشکلات خواند و افزود: حدود ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و بیش از ۷۰۰۰ نیروی امدادی و خدماتی در بارش شدید برف در مناطق مختلف استان مشغول خدمات رسانی هستند.

گفتنی است از نکات جالب این بازدید مواجهه  تصادفی حسنی نماینده رشت، جمالی نماینده رودبار و خسته بند نماینده بندر انزلی با استاندار گیلان بود که عازم مجلس شورای اسلامی بودند.

این نمایندگان در این دیدار ها از زحمات تمامی عوامل دخیل در خدمات رسانی به مردم قدردانی کردند.

Share