رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا در گفتگو با دیارمیرزا؛

بارش ۷۰ سانتیمتری برف در آستارا | بازگشایی راه پنج روستا ادامه دارد

انور بی نیاز گفت: بارش شدید برف موجب مسدود شدن راه روستاهای حیران، ونه بین، مشند، شاغوله و چملر شده و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر ها ادامه دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: بارش ۷۰ سانتیمتری برف، راه پنج روستای این شهرستان را مسدود کرد و عملیات بازگشایی این راه ها در بخش مرکزی همچنان ادامه دارد.

انور بی نیاز در مصاحبه با خبرنگار دیارمیرزا افزود: بارش شدید برف موجب مسدود شدن راه روستاهای حیران، ونه بین، مشند، شاغوله و چملر شده و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر ها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به سبب وجود کولاک در منطقه، بازگشایی کامل مسیرهای برفگیر تا پایان امروز امکان پذیر نیست ولی راهداران با برفروبی و نمک پاشی در مسیر راه ها، تردد را برای روستائیان آماده می کنند.

به گفته بی نیاز، اکیپ های تخصصی مجهز به بیش از ۱۰ دستگاه راهداری از جمله لودر، گریدر، برفروب کامیونی و نمک پاش در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان آستار در حالت آماده باش هستند.

وی بیان داشت: انتظار داریم مردم و رانندگان در صورت بارش برف با توجه به موقعیت منطقه از سفر غیر ضروری در محور آستارا-اردبیل خودداری کنند.

ایستگاه هواشناسی آستارا نیز دمای هوا را دو درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام و برای ۲۴ ساعت آینده وضعیت جوی این شهرستان را ابری به همراه بارش برف و باران پیش بینی کرد.

Share