مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان؛

ایران اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان است

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: این دهه یادآور پیروزی ملت ایران است که باید ماندگار شده و انتقال آن نسل به نسل صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، احمد علی شهیدی در حاشیه این مراسم بیان داشت: ایران اسلامی به عنوان تأثیر گذارترین و مهمترین پرچمدار بیداری اسلامی در سطح جهان شناخته شده است. این دهه یادآور پیروزی ملت ایران است که باید ماندگار شده و انتقال آن نسل به نسل صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: دهه فجر یادآور ارزش‌های دینی، استقلال و محور حق طلبی ملت ایران در برابر کفر، شرک، استکبار و صهیونیسم است و ما پیرو امامی هستیم که در راه به ثمر رسیدن انقلاب، از هر چه داشت برای آن فدا کرد و این ایثار، شهادت طلبی و گذشت را از امام حسین (ع) درس گرفته‌ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی از رویدادهای مهم تاریخی در جهان محسوب می‌شود که در سایه اقدامات ارزشمند و سازنده معمار کبیر انقلاب شکل کرفته است.

وی همچنان بیان داشت: انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر به این نیاز دارد که عظمت خود را بیشتر به جهانیان نشان دهد.

وی در پایان بیان داشت: ایران اسلامی پیشانی حرکت بیداری اسلامی در جهان است، باید با برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های ویژه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، با آنها در ادامه راهشان پیمانی دوباره ببندیم.

Share