اولین روز دهه فجر در تالش برگزار شد

از به صدا در آمدن زنگ انقلاب تا دیدار با خانواده‎های شهدا+ گزارش تصویری

فرماندار تالش گفت: زنگ انقلاب در اولین روز از دهه فجر در یک مدرسه آغاز می شود و این نشانه جایگاه مدرسه و مقام دانش آموز در انقلاب است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاروان دهه فجر انقلاب اسلامی امروز صبح وارد مدرسه شهید باهنر شهر تالش شد و زنگ انقلاب به صدا درآمد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در این مراسم اظهار کرد: افتخار بنده در سال ۱۳۵۷ این است که دانش آموز سال آخر دبیرستان بودم و همزمان با سال اول انقلاب وارد دانشگاه شدم.

وی افزود: حضور معلمان و دانش آموزان در روزهای انقلاب اسلامی و سالهای جنگ محسوس بود.

فرماندار تالش گفت: زنگ انقلاب در اولین روز از دهه فجر در یک مدرسه آغاز می شود و این نشانه جایگاه مدرسه و مقام دانش آموز در انقلاب است.

مهدوی با تبریک چهلمین بهار انقلاب گفت: این انقلاب اکنون در مرحله تثبیت قرار دارد و تمام حیله های دشمنان نقش بر آب شده است.

وی اقتدار امروز کشور را حاصل رهبری امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، جانفشانی شهیدان، کوشش رزمندگان و تلاش دولتمردان بیان کرد.

فرماندار تالش در مورد ابعاد انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب تنها در زمینه معنوی رشد نداشته است. توسعه اقتصادی، دانش و ابزارهای دفاعی نتیجه کار فرزندان تحصیل کرده این کشور است.

وی، ایران را از کشورهای قدرتمند منطقه خواند که از برکات انقلاب اسلامی است.

مهدوی خطاب به دانش آموزان گفت: آینده انقلاب و کشور در دستان شما دانش آموزان است که با تلاش خود کشورهای مستکبر را نا امید می کنید.

فرماندار تالش پس از این مراسم دیداری با تعدادی از خانواده شهیدان شهر تالش داشت.

در اولین دیدار مهدوی به منزل شهید جاوید الاثر فرهاد باوند از شهدای اهل سنت تالش رفت و با پدر این شهید بزرگوار دیدار کرد.

فرماندار تالش همچنین در این روز از دستاوردهای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش بازدید و نمایشگاه توانمندیهای کودکان را افتتاح کرد.

Share