استاندار گیلان در بازدید از کشتیرانی دریای خزر مطرح کرد

تاکید بر افزایش صادرات و ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر

جفی با تاکید بر رویکرد دریامحور بر اهمیت صادرات محصولات و ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر به ویژه روسیه و قزاقستان تاکید کرد و افزود: تقویت شرکت کشتیرانی دریای خزر در بنادر آستاراخان و آکتائو اهمیت دارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های بندرانزلی از شرکت کشتیرانی دریای خزر بازدید کرد.

در ابتدای این مراسم احمد رمضانپور نرگسی عضو هیات مدیره شرکت کشتیرانی دریای خزر با خیرمقدم به استاندار گیلان و هیات همراه از بابت عدم حضور مدیرعامل این شرکت عذرخواهی کرد و افزود: باقری نژاد مدیرعامل شرکت کشتیرانی خزر امروز جهت عقد قرارداد با شرکت راه آهن قزاقستان در تهران حضور دارد.

در ادامه این مراسم محمدرضا بنی النجار معاون بازرگانی شرکت کشتیرانی دریای خزر با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت و پروژه های دردست اقدام اظهار کرد: احداث سیلوی غلات ۴۵ هزار تنی در محوطه بندری انزلی، احداث انبار کالای عمومی در منطقه آزاد انزلی و خرید چند فروند شناور جدید در دست اقدام است.

استاندار گیلان نیز طی سخنان کوتاهی با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت کشتیرانی دریای خزر تقدیر کرد.

محمدعلی نجفی با تاکید بر رویکرد دریامحور بر اهمیت صادرات محصولات و ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر به ویژه روسیه و قزاقستان تاکید کرد و افزود: تقویت شرکت کشتیرانی دریای خزر در بنادر آستاراخان و آکتائو اهمیت دارد.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مسئولین شرکت کشتیرانی دریای خزر نظیر نرخ سوخت، تعرفه های بندری و پرداخت تسهیلات کم بهره اظهار داشت: به زودی نشستی برای حل این مشکلات و رفع موانع صادرات با مدیران کشتیرانی دریای خزر برگزار می‎شود.

Share