نماینده مردم آستارا در مجلس؛

مردم ایران در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی طومار تفکرهای پوچ را در هم پیچیدند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردم، تفکر استکبار جهانی را باطل کرد و امروز اقتدار روزافزون ایران را در بخش‌های مختلف شاهد هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ولی داداشی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن آستارا در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران با محوریت معنویت، ولایت و با پشتوانه مردم توانست به پیروزی دست یابد و ماندگار شود.

وی اضافه کرد: انقلاب‌های مختلفی در اقصی نقاط جهان به وقوع پیوسته ولی به علت تفکر مادی گرایانه خود نتوانستند موفق عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در خون شهدا دارد، اظهار کرد: با دفاع از ارزش‌های اسلامی و داشتن وحدت و همدلی می‌توانیم بیش از پیش در مسیر آرمان‌های انقلاب موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: دستاوردها و خدمات زیادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما صورت گرفته و این خدمات باید بازگو شود.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باعث هراس کشورهای استکبار شده است، گفت: مردم ایران اسلامی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی طومار تفکرهای پوچی نظیر تفکر ترامپیسم را در هم پیچیدند.

نماینده آستارا در خانه ملت عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: در راستای پویایی اقتصاد کشورمان باید به توانمندی‌های داخلی خود توجه کنیم.

در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز سی و نهمین سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هزاران تن از راهپیمایان شهرستان آستارا با حرکت از رو به روی سپاه آستارا تا مصلی نماز جمعه ندای حمایت از انقلاب و رهبری سر دادند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان، همگام با سایر هموطنان در هوایی ابری با حضور در خیابان‌ها به راهپیمایی پرداخته و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

راهپیمایان آستارایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر رو به روی سپاه تا مصلی شهر آستارا را طی کردند.

گروه‌های مختلف مردم پرشور و انقلابی شهرستان آستارا شامل بازاریان، دانش آموزان، کارکنان ادارات، خانواده شهدا و جانبازان در راهپیمایی امروز ضمن گرامیداشت آغاز سی و نهمین سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

در پایان راهپیمایی مردم انقلابی آستارا، علاوه بر قرائت بیانیه سراسری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، آدمک نماد استکبار به آتش کشیده شد.

Share