نماینده مردم رشت در مجلس مطرح کرد؛

انتقاد از بی توجهی وزارت نیرو به فرسودگی شبکه برق گیلان|برق ٨٠ هزار خانوار گیلانی همچنان قطع است

نماینده مردم رشت در مجلس، ضمن انتقاد از بی توجهی وزارت نیرو به فرسودگی شبکه برق استان گیلان،گفت:حال حاضر حدود ٨٠ هزار خانوار پس از ۴٨ ساعت همچنان برق ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به بارش برف و کولاک در استان گیلان گفت:عدم توجه وزارت نیرو به ویژه توانیر به استان گیلان و فرسودگی شبکه های برق مردم استان گیلان را گرفتار کرده است و در حال حاضر حدود ٨٠ هزار خانوار پس از ۴٨ ساعت همچنان برق ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شبکه برق استان گیلان فرسوده است، افزود: به کرار بنده به وزیر نیرو و رییس توانیر برای فرسودگی شبکه برق گیلان نامه نوشتم،اما متاسفانه توجهی نشد ومردم اگر برق نداشته باشند،به تبع آن آب نخواهند داشت.

کهنگی ماشین آلات برای بازگشایی راه ها/یک برف روب وجود ندارد

وی ادامه داد: ماشین آلات برای بازگشایی راه ها کهنه است و متاسفانه یک برف روب وجود ندارد و شهرداری ها ضعیف و ناتوان بوده و امکانات ندارند.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه برخی روستاها هنوز بازگشایی نشده اند، تصریح کرد:متاسفانه وزیر راه در  سرمای زمستان با تفکیک ماشین آلات از وزارت راه به راهداری ساختار را به هم ریخت و پیش از این وزارت راه با استفاده از پیمانکاران برخی مشکلات را مرتفع می کرد، در حالی که راهداری با پیمانکاران ارتباطی نداشته و نتوانسته از پیمانکاران استفاده کند.

Share