نماینده مردم رشت در مجلس؛

انتظار دارم جناب آقای رئیس جمهور در قبال خزعبلات ترامپ اقدامات ویژه و قاطع انجام دهد

شرایط ترامپ مساعد نیست در کمتر از چند هفته بیش از پنجاه درصد محبوبیتش کاهش پیدا کرده شخصا درگیر فیزیکی می شود دانشگاهها را تهدید به تعطیلی می کند خبرنگاران را در جلسه رسمی در حین سوال کردن بیرون می اندازد دستور دستبند زدن به کودکان را صادر می کند و معلول ویلچری را بازداشت می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامش به اقدامات اخیر ترامپ و واکنش های مناسب به آنها مطلبی را خطاب به رییس جمهور منتشر کرد وی در این مطلب نوشته است:

انتظار دارم جناب آقای رئیس جمهور در قبال خزعبلات ترامپ اقدامات ویژه و قاطع انجام دهد و در اولین جلسه هیئت وزیران تکالیف زیر را تعیین و تصویب نماید:
– وزارت خارجه مشکلات ایرانیان اسیر شده در آمریکا را رسیدگی و مرتفع نماید. و ترتیب انتقال آنان را به ایران بدهد.
– با توجه به نارضایتی قاطبه دولت های دوست آمریکا و غرب از رفتار ترامپ و صحبت های و رفتارهای نسنجیده اش لازم است وزیر کاردان و باهوش امور خارجه ایران در انسجام بخشی بین دولت‌های اروپایی برای اجماع ضدترامپ فعال تر و با دیپلماسی جدیدتری بازی گردان صحنه بین الملل شود.
– وزارت ورزش تحت هیچ عنوان اجازه ورود به ایران را به ورزشکاران آمریکایی ندهد.
– وزارت صنعت و تجارت ورود هرگونه کالای آمریکایی حتی از مبادی سایر کشورها به ایران را مانع شود و در گمرک برگشت دهد.
– وزارت دفاع سایر موشک ها را با قدرت آزمایش و برد آن را تا مرکز تلاویو افزایش دهد و در اسرع وقت با اخذ اذن از فرماندهی کل قوا یگانهای مختلف نظامی، رزمایش بزرگ آبی و زمینی و دریایی در منطقه برگزار نمایند و گوشه ای از قدرت نظامی ایران به نمایش گذاشته شود. ما در جنگ هشت ساله غافل‌گیر شدیم و لازم است آنها ارزیابی از توان نظامی ایران داشته باشند تا مبادا دچار اشتباه محاسباتی شوند . و منطقه را به آشوب بکشند.

– سازمان انرژی اتمی ایران در رابطه با میزان قدرت ایران برای بازگشت به قدرت هسته ای اقدام به فعال نمودن یکی از واحدهای هسته ای در کوتاهترین زمان ممکن نماید. و آن را به تصویر بکشد.
– فعالیت های جنگ افروزانه ترامپ توسط حقوقدانان تحت نظر ریاست جمهور بررسی و تمامی اقدامات لازم در شورای امنیت ملی و سازمان ملل و پنج کشور مذاکره کننده هسته ای تشریح و تببین گردد.
– معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را برای پناه دادن به آوارگان مظلوم ایرانی در آمریکا را پس از اخراج از آمریکا و اسکان محترمانه در ایران تامین نماید.

– تجربه ٣٩ ساله انقلاب اسلامی نشان داده است هر زمان ما کوتاه نیامده و قاطع بودیم انها هم دمشان را بر روی کولشان خواهند گذاشت و هر زمان عطسه ای کردند و ما جواب ندادیم شروع به پارس کردن می کنند ! پس لازم است برای کاهش توهمات ترامپ اقدامات قابل توجه صورت پذیرد . آنها وقتی از یک بچه پنج ساله می ترسند و می گویند باید مطمئن شویم که برای آمریکا خطرناک نیست ! نشان از اوج ترس و وحشتشان دارد.

ایران خود زخم خورده تروریست است ابتدا توسط منافقین چند هزار مردم شریف کشورمان بی گناه به قتل رسیدند و حالیه هم در حال دفع و دفن تروریسم منطقه در سوریه و عراق است و اتهام زدن به ایران بعنوان تروریسم یک شوخی بی مزه است.
– شرایط ترامپ مساعد نیست در کمتر از چند هفته بیش از پنجاه درصد محبوبیتش کاهش پیدا کرده شخصا درگیر فیزیکی می شود دانشگاهها را تهدید به تعطیلی می کند خبرنگاران را در جلسه رسمی در حین سوال کردن بیرون می اندازد دستور دستبند زدن به کودکان را صادر می کند و معلول ویلچری را بازداشت می کند و اختلاف بین ادیان را تقویت کرده و در حال راه اندازی جنگ صلیبی است سکوت و تماشا جایز نیست اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه در برابر شخصیتی که بنظر می رسد تعادل روحی و روانی ندارد شرط عقل است!

Share