خبر خوش نماینده رشت و عضو کمیسیون تلفیق

افزایش بودجه گیلان در کمیسیون تلفیق | قدردانی از رسانه‌ها بابت انتقاد از میزان بودجه

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: بودجه استان گیلان در سال ١٣٩۶ افزایش یافت و ضریب بازگشت بودجه تخصیصی به درآمد تعهدی استان بیش از صددرصد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: بودجه استان گیلان در سال ١٣٩۶ افزایش یافت و ضریب بازگشت بودجه تخصیصی به درآمد تعهدی استان بیش از صددرصد شد.

نماینده مردم رشت اظهار کرد: ضریب بازگشت در لایحه بودجه سال ١٣٩۶ دولت هفتاد و هشت و چهل و هشت صدم درصد (٧٨/۴٨٪‏) بود و با چانه زنی و پیگیری های انجام شده و استدلال قوی مطروحه در کمیسیون تلفیق، بودجه تخصیصی به استان گیلان افزایش یافت که در طول سنوات گذشته این اقدام بی سابقه بود.

عضو کمیسیون تلفیق متذکر شد: بودجه استان گیلان در لایحه بودجه حدود ( ٩/٧٠۴/٣۶٩/٠٠٠/٠٠٠ ریال) بود که در کمیسیون تلفیق بودجه به رقم ( ١٢/١٩١/١٣٨/٠٠٠/٠٠٠ ریال ) افزایش یافت.

گفتنی است در همین رابطه جعفرزاده در گفت و گوی کوتاه با گیل خبر ضمن تشکر از رسانه ها بیان داشت: من از رسانه ها به خاطر نقد منصفانه ای که به اثبات حقانیت و مظلومیت گیلان در خصوص بودجه کمک کرد تشکر می کنم. این نقدها اتفاقا مستنداتی شد برای ارائه به مسئولین که این مطالبه شخصی نمایندگان نیست و مطالبه مردم، رسانه ها و دلسوزان استان است.
جعفرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: عقب ماندگی استان زیاد بوده و متاسفانه و علی رقم میل باطنی باید گفت گیلان جنازه ای بود که در کفنی سبز نشان داده می شد. این کفن سبز زیبا نشان می داد حال اینکه چنین نبوده و گیلان از محرومیت رنج می برد و برای مقابله با آن ما نیاز به همدلی شفاف سازی و بیان منصفانه مشکلات داریم و همه باید به یکدیگر کمک کنیم.

اظهارات جعفرزاده در حالی است که به دنبال انتقادات رسانه های گیلان از کاهش بودجه پییشنهادی گیلان در لایحه بودجه سال ۹۶ رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان برخی از انتقادات را مغرضانه و بدون سند و مدرک خوانده بود.

Share