فرماندار تالش خبرداد:

افتتاح ۹۲ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان در دهه‌فجر | نوسازی مدارس تالش کار بزرگی است

مهدوی از حجم زیاد پروژه های عمرانی و افزایش اعتبارات عمرانی خبرداد و گفت: افتتاح و بهره برداری ۹۲ پروژه عمرانی در تالش با ارزش ۳۰ میلیارد تومان در دهه فجر انجام می‎گیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش ظهر امروز سه شنبه ۵ بهمن ماه در فرمانداری تالش برگزار شد و محمود شکری میهمان این جلسه بود.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در اولین حضور خود در جلسه کمیته برنامه ریزی تالش گفت: دولت با تمام مشکلات خود با منابع اندک درآمدی و دشمنی استکبار پروژه های بسیاری را در طول ۳ سال گذشته انجام داده است.

وی افزود: دولت در مذاکرات هسته ای به دنیا ثابت کرد که ایران خواهان صلح است و فعالیتهای هسته ای بر مبنای اصول انسانی و برجام در حال اجراست.

فرماندار تالش از ۴۱۱ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان با ۴ منبع اعتباری سخن گفت که از محل تملک داراییها، ۲ درصد نفت و گاز، ماده ۱۸۰، جز ۴۸ تامین اعتبار می شود.

مهدوی از حجم زیاد پروژه های عمرانی و افزایش اعتبارات عمرانی خبرداد و گفت: افتتاح و بهره برداری ۹۲ پروژه عمرانی در تالش با ارزش ۳۰ میلیارد تومان در دهه فجر انجام می‎گیرد.

فرماندار تالش تبدیل استان گیلان به استان سبز کشور را مرهون تلاشهای شبانه روزی برای گازرسانی بیان کرد که از افتخارات دولت و شخص استاندار است.

وی خواستار تسریع در روند مبادله موافقتنامه ها و پیگیری تخصیص اعتبارات شد تا روند کار سرعت بگیرد.

مهدوی از تکمیل پروژه های ناتمام در تالش به عنوان سیاست دولت تدبیر و امید بیان کرد که دو سوم اعتبارات را به خود اختصاص داده است و همچنین گفت: مابقی این اعتبارات عمرانی صرف پروژه های بهداشت و درمان شده است که در هفته دولت سال آینده افتتاح خواهد شد.

این مقام دولتی نوسازی مدارس تالش را کاری بزرگ خواند که ظرفیتهای توسعه شهرستان را در آینده ممکن می کند.

مهدوی از تالش به عنوان دومین شهرستان مهم گیلان نام برد که از نظر وسعت، جمعیت و موقعیت پس از رشت قرار دارد که لازم است توجه بیشتری به آن صورت گیرد.

فرماندار تالش از لزوم تهیه طرح هادی در روستاهای تالش و به ویژه روستاهای کوهستانی سخن گفت تا امکانات رفاهی لازم زودتر به روستانشینان تعلق گیرد.

Share