استاندار گیلان خبرداد

افتتاح پروژه‎های گیلان با حضور رییس جمهور | برآیند تلاش‎ها در انزلی رضایت‎بخش نیست

استاندار گیلان با اشاره به پروژه های افتتاحی در گیلان در دهه فجر گفت: بخشی از این پروژه ها در منطقه ازاد انزلی و رشت توسط رییس جمهور افتتاح می شود که رقم قابل توجهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری انزلی از رفاقت ۲۵ خود با حسن خسته بند خبر داد و گفت: در همان زمان هم شاهد تلاش های ایشان بودم.

محمدعلی نجفی گفت: یک هفته قبل قرار بود تودیع و معارفه انجام شود اما به دلیل برخی مشکلات به امروز موکول شد.

استاندار گیلان با اشاره به پروژه های افتتاحی در گیلان در دهه فجر گفت: بخشی از این پروژه ها در منطقه ازاد انزلی و رشت توسط رییس جمهور افتتاح می شود که رقم قابل توجهی است.

وی افزود: صفرنژاد درحد توان خود فعالیت کرد و بیشترین تلاش او در بحث امنیت بوده است.

استاندار گیلان گفت: بیشترین پرداختی را در انزلی به نجات غریق ها داشتیم.

نجفی تصریح کرد: درانزلی کشتیرانی خزز٬ اداره کل بنادر٬ شیلات و منطقه آزاد داریم و انتطار داشتیم آمار پروژه های عمرانی مطرح شود. برآیند تلاشها رضایت بخش نیست اما نمی خواهم تقصیر را برگردن کسی بیاندازم.

وی افزود: انتظارم از فرماندار جدید این است که برای کار در انزلی وقت ویژه ای بگذارد و برای استراحت نیاید. فرصت کار ایجاد کند و امانت داری و صداقت را درکردار و گفتار داشته باشند و کمترین چیز را برای خود و بیشترین را برای مردم بخواهد.

استاندار گیلان تصریح کرد:ضمن تقدیر ازتلاشهای فرماندار قبلی باید یک حرکت جدی در ارتباط با فضای توسعه شهرستان فراهم شود.

نجفی یادآور شد: من اعتقاد دارم که انزلی می تواند سکوی توسعه استان شود اما متاسفانه مشکلات انزلی در بحث جوانان و اشتغال بیشتر از شهرستان های دیگر است. روزگاری انزلی بیکاران سایر نقاط را از سایر استانها جذب می کرد و این فرصت توسعه باید برگردد و دراستان این فرصت فراهم شده و من بیشترین وقتم را گذاشتم تا نرخ بیکاری در استان کاهش یابد.

وی افزود: فرماندار جدید باید تلاش مضاعفی کند و ادارات کل نیز باید برای رفع مشکلات جوانان انزلی بکوشند و این یک تکلیف است.

گفتنی است در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش های صفرنژاد٬ میرمس مومنی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد.

Share