در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد

اظهارات برخی افراد برای افزایش اعضای کانال‎ تلگرام است | تشکیل ستاد نوروزی در شهرداری

جلالوندی اظهار کرد: برخی برای افزایش کانال های تلگرامی خودشان حرف هایی می زند تا بازدیدشان بیشتر شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر انزلی با حضور اعضای شورا برگزار شد.

محمدرضا بدیعی فر رئیس شورای شهر انزلی در این جلسه آسفالت معابر سطح شهر را دغدغه همه‎ی اعضای شورا دانست و گفت: مردم از وضعیت فعلی ناراضی هستند ولی باید بررسی شود که چه موانعی در سر راه آسفالت شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی می گویند بخاطر انتخابات کاری صورت میگیرد، افزود: اگر کاری کرده ایم وظیفه بوده و اگر کم و کاستی وجود دارد باید شهامت عذرخواهی داشته باشیم ولی امیدواریم رضایت مندی مردم تا پایان این دوره شورا بدست بیاوریم.

برخی برای افزایش کانال های تلگرامی خود حرف می‎زنند

داریوش جلالوندی عضو شورای شهر انزلی در این جلسه گفت: آدم سالم انسانی است که زیبایی می‎بیند و برخوردمحترمانه داشته و می‎توان به او اعتماد کرد.

وی افزود: در جلسه علنی شورا یک عضو خواستند که آنتن های مخابرات از محلات جمع کنند زیرا مردم سردرد گرفته اند! نمی‎دانم ایشان از کی و کجا دکترا گرفته اند اما این افتخاری برای شهرستان بندر انزلی است که حوزه مخابراتی در کل غرب استان گیلان را پوشش میدهد.

جلالوندی اظهار کرد: برخی برای افزایش کانال های تلگرامی خودشان حرف هایی می زند تا بازدیدشان بیشتر شود. برای نصب آنتن های مخابراتی از چهار نهاد دادگستری، وزارت بهداشت، سازمان انرژی اتمی و دیوان عدالت اداری مجوز گرفته می شود.

وی با بیان اینکه مخابرات و ارتباطات موجب توسعه شهر می شود افزود: برخی صحبت ها لایق یک عضو شورا نیست و حرف هایی می زند که موجب دلسردی سرمایه گذاران می شود. این عضو شورا در هر موضوعی متخصص هستند و در مورد همه چیز کوچه بازاری صحبت می کنند، مانع توسعه شهرستان می شود و فقط شعار انتخاباتی می دهد.

از آسفالت تا گردشگری دریایی

شهرام نواری نیز در ادامه این جلسه گفت: دلم برای کسی که در این جلسه حضور ندارد می سوزد زیرا قادر نیست از خود دفاع کنند بنابراین نمی شود در هر موضوعی اظهار نظر کرد.

وی افزود: بایدبا همکاری ادارات مختلف و شهرداری در راستای ارتقا و توسعه شهر بکوشیم و به دلیل سخت کوشی و تلاش های کارگران باید به آنها پاداش بدهیم.

این عضو شورا آسفالت را دغدغه دوم خود دانست و گفت: نقاط پر رفت و آمد و ورودی و خروجی شهر آسفالت شوند.

نواری بر لزوم توجه به گردشگری دریایی تاکید کرد و افزود: مارینا در تمام کشورهای پیشرفته و گردش پذیر این احداث شده و موجب رونق گردشگری دریایی می شود.

تشکیل ستاد نوروزی در شهرداری

موسی فکور، سرپرست شهرداری انزلی نیز در این جلسه آسفالت معابر را دغدغه تمام اعضا و مردم دانست و گفت: در تلاش هستیم از تمام اختیارات استفاده کنیم تا این کار صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شرایط جوی کنونی برای آسفالت مساعد نیست، افزود:سعی می کنم در اسرع وقت مسیر های اصلی و مشکل دار را در اولویت قرار دهیم.

سرپرست شهرداری انزلی از تشکیل ستاد نوروزی خبرداد و گفت: برای زیباسازی نقاط مختلف شهر برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

به گزارش دیارمیرزا  انزلی از لحاظ تعداد برگزاری جلسات شورای شهر در بین شهرهای مختلف استان گیلان یکی از کمترین میزان جلسات را برگزار کرده است.

Share