دیارمیرزا گزارش می‌دهد

اصل ماجرای نجات زن باردار در بخش مرکزی تالش چه بود؟

بر اساس برنامه ریزی تمام بانوان باردار بالای ۲۶ماه طبق فهرست از روز چهارشنبه به جلگه و نقاط امن منتقل شده بودند و چنین فردی به هیچ وجه در فهرست نبود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیروز خبری در برخی رسانه ها منتشر شد که حاکی از وجود یک زن باردار در یک روستای محاصره شده بوسیله برف در بخش مرکزی تالش بود.
انتشار این خبر در حالی صورت گرفت که اکیب های راهداری در این بخش مشغول کار بودند و به دلیل تماسهای صورت گرفته یکی از این بلدوزرها کار خود را رها و به این محور اعزام شد.

دکتر حسین نعمتی در همین رابطه گفت: بر اساس برنامه ریزی تمام بانوان باردار بالای ۲۶ماه طبق فهرست از روز چهارشنبه به جلگه و نقاط امن منتقل شده بودند و چنین فردی به هیچ وجه در فهرست نبود ولی به دلیل اصرار در مورد صحت قضیه، دو دستگاه آمبولانس هلال احمر و اورژانس به همراه یکنفر ماما و ست زایمان نیز به این روستای عشایری رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان تالش افزود: پس از رسیدن تیم امدادی صاحب خانه که این تماس ها را گرفته بود همچنان از تحویل عروس خود به عنوان زن باردار خودداری میکرد و اصرار داشت تا با خودرو شخصی اقدام به انتقال وی کند.

دکتر نعمتی همچنین اضافه کرد: این بانو با اصرار پدر همسر بوسیله یک دستگاه نیسان به بیمارستان شهر تالش منتقل شد که بعد از بررسی مشخص شد چنین موضوعی صحت ندارد و اساسا این زن باردار نبوده است!

Share